اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نانی به گستره سفره مهربانی/ توزیع 4000 قرص نان در میان نیازمندان کاشانی

در روزگاری که روزمرگی‌ها، کاری کرده که از مهربانی به عزیزانمان فراموش می‌کنیم، جوانانی هستند که غم مردمشان را می‌خورند و از کمک به هم‌نوعان خود غافل نمی‌شوند و نان رایگان به سفره‌های نیازمندان هدیه می‌کنند.

نانی به گستره  سفره مهربانی/ توزیع 4000 قرص نان در میان نیازمندان کاشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در این شهر و در روزگاری که بسیاری از مهربانی‌ها به فراموشی سپرده شده، هنوز جوانانی هستند که به فکر مردم خودشان هستند و  با کمک‌های خود و  نیتی خالص، نان را که قوت غالب اقشار مختلف است را به مردم اهدا می‌کنند، تا هیچ نیازمندی شب گرسنه نخوابد.

محسن بایعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به طرح نان مهربانی و توزیع ۴۰۰۰ هزار عدد نان سنگک بین مردم و نیازمندان در ۳ نقطه از مناطق کم برخوردار کاشان، اظهار کرد: این‌ کار را برای رضای خدا و شاد کردن دل مومنین در این ماه پربرکت انجام می‌شود.

سرپرست گروه توزیع‌کنندگان نان مهربانی در کاشان با اشاره به اینکه هدف از توزیع نان رایگان به نام نان مهربانی برای خوشحال کردن مردم در این ماه مبارک است، تصریح کرد: تعداد 1000 عدد کارت برای  طرح نان مهربانی  تهیه کردیم تا مردم کاشان با در دست داشتن این کارت‌ها در سه نقطه از نانوایی‌های  کاشان 3 عدد نان سنگک بزرگ  تهیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه آدرس نانوایی‌هایی که در طرح نان مهربانی شرکت کرده‌اند در پشت کارت‌ها درج شده است افزود:در این طرح با توجه به اینکه تبادل اسکناس صورت نمی‌گیرد در جهت کاهش ابتلا به ویروس کرونا می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

بایعی با بیان اینکه قصد داریم با کمک جمعی از دوستان جوان خود مجمعی راه اندازی کنیم تا در طول سال به کمک افراد نیازمند بشتابیم، افزود: وقتی انسان دل بنده‌ای را شاد کند، خداوند نیز در گرفتاری‌ها دستگیر او می‌شود و امیدوارم تمامی مردم کاشان در طول سال در این طرح شرکت کنند تا همه در این کار خیر سهیم باشیم.

 سرپرست گروه توزیع‌کنندگان نان مهربانی با اشاره به اینکه خدمت به خلق خدا و خوشحالی این عزیزان بهترین حسی است که انسان تجربه می‌کند، اذعان داشت: برای ما مهم نیست چه کسی تقاضای نان می‌کند، مگر آنکه بعضی افراد که نذر کرده‌اند، تأکید کنند مثلا این پول کفاره است و فقط به افراد خاصی بدهید در غیر این صورت تا جایی که بتوانم و بودجه نان مهربانی داشته باشم به همه افراد این نان تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: این طرح با هدف اجرایی شدن بیانات مقام معظم رهبری در قالب مواسات اجتماعی است که سبب می‌شود تا حدی مشکلات مالی اقشار آسیب پذیر کاهش یابد.

بایعی به طرح تسویه حساب دفتری اقشار محروم کاشان در خواربار فروشی‌ها برای طرح های بعدی اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با شناسایی افراد ضعیف و محرومی که به صورت نسیه از خواربارفروشی ها و یا مغازه‌ای لبنیاتی خرید می‌کنند، به تسویه حساب دفتری آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۱۸/ج۲۰/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول