اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روایت فرماندهی که منجی یک زندگی شد

فرماندهی که با اصرار خود، فرد حادثه‌دیده را از میان آهن‌پاره‌ها نجات داده بود، منجی زندگی او شد.

روایت فرماندهی که منجی یک زندگی شد

خبرگزاری فارس سمنان- گروه اجتماعی: «علی‌اصغر بهلول» سبزواری که در پی یک سانحه شدید رانندگی 9 ماه در کما بود، با انجام 12 عمل جراحی بالاخره توانست پس از یک سال روی پای خود بایستد.

او امروز با تلاش و جست‌وجوی فراوان، فرشته نجاتش را که هم‌اکنون فرمانده انتظامی شهرستان سرخه است، پیدا و از وی قدردانی کرد.

بهلول، شهروند 34 ساله سبزواری دی‌ماه سال 97 در محور دامغان- شاهرود با خودروی سواری پراید خود به‌شدت با یک دستگاه تریلر برخورد کرد و خودرویش زیر تریلر رفت.

تلاش نیروهای امداد و نجات برای نجات راننده محبوس در پراید و بیرون آوردن وی از زیر کوه آهنی به نام تریلر بی‌نتیجه بود و آنان از زنده بودن راننده مأیوس و ناامید شده بودند.

صحنه تصادف در حال جمع‌‌آوری بود که یک افسر مسؤولیت‌پذیر پلیس سروکله‌اش پیدا شد؛ مأموری که اکنون فرمانده انتظامی شهرستان سرخه است، سرهنگ «محمد مهرابی».

با اصرار سرهنگ مهرابی مبنی بر احتمال زنده بودن راننده، تیم‌های امدادی تلاش مجدد خود را آغاز کردند و بهلول را از دل آهن‌پاره‌ها بیرون آوردند.

بهلول پس از آن حادثه تلخ و وحشتناک 9 ماه در کما بود و پس از به هوش آمدن و 12 عمل جراحی از ناحیه دو پا، دست راست، جمجمه، فک و صورت و... خوشبختانه توانست بعد از یک سال روی پای خود بایستد.

بهلول که داستان حادثه و اتفاقات آن روز را شنیده بود، پس از بهبودی دنبال افسری گشت که جانش را نجات داده و با اصرارش به او زندگی دوباره‌ای بخشیده بود؛ تا اینکه با جست‌وجوی فراوان، سرهنگ مهرابی را که هم‌اکنون ردای فرماندهی بر تن دارد، را در شهرستان سرخه پیدا کرد.

دیدار بهلول از مرگ رهایی‌یافته در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با سرهنگ مهرابی به صحنه‌های زیبا و به‌یادماندنی تبدیل شد.

وی در این دیدار، حیات و زندگی خود را مدیون این افسر مسؤولیت‌پذیر پلیس دانست و گفت: یک عمر دعاگوی سرهنگ مهرابی و همه سبزپوشان زحمتکش نیروی انتظامی هستم.

به گفته بهلول، این اقدام و پافشاری سرهنگ مهرابی در صحنه تصادف، بازتاب مناسب و وسیعی بین همشهریان، دوستان و آشنایانش در سبزوار داشته است.

انتهای پیام/2249/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول