اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

گسترش طرح ملی تلاوت در همه شهر‌ها و روستا‌های کشور/ آغاز ثبت‌نام از ابتدای خرداد

دبیر طرح ملی تلاوت از گسترش این طرح در همه کشور با طراحی سامانه ای جامع خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه همه فعالیت‌های طرح از نام‌نویسی، استعداد‌یابی، برگزاری دوره‌ها و ارائه منابع و سرفصل‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود.

گسترش طرح ملی تلاوت در همه شهر‌ها و روستا‌های کشور/ آغاز ثبت‌نام از ابتدای خرداد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نام‌نویسی دوره جدید طرح ملی تلاوت از ابتدای خرداد‌ماه ۱۳۹۹ آغاز می‌شود.

آغاز نام‌نویسی طرح از خرداد‌ماه

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: امسال هم طبق روال سال‌های قبل قصد داریم ثبت‌نام جدید را از خردادماه آغاز کنیم تا برنامه‌های آموزشی بدون خلل همانند سنوات قبل پیش بروند.

طراحی سامانه جامع طرح ملی تلاوت

وی از طراحی سامانه جامعی برای طرح ملی تلاوت خبر داد و گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و دنبال کردن آموزش‌های قاریان نوجوان حاضر در طرح به صورت مجازی، تصمیم گرفتیم تا سامانه جامعی را در این زمینه طراحی کنیم تا همه فعالیت‌های طرح از نام‌نویسی، استعداد‌یابی، برگزاری دوره‌ها و ارائه منابع و سرفصل‌ها از طریق فضای مجازی مهیا شود و به لطف خدا این سامانه اوایل خرداد‌ماه رونمایی می‌شود.

برگزاری دورجدید در همه کشور حتی روستا‌ها

مقدم کیا از برگزاری دور جدید طرح ملی تلاوت در همه نقاط کشور خبر داد و گفت: تا پیش از این مؤسساتی به عنوان عامل طرح ملی تلاوت در استان‌ها کار را دنبال می‌کردند از این رو ممکن بود برخی از نوجوانان مستعد در تلاوت به‌دلیل دوری مسیر نتوانند در طرح شرکت کنند اما با راه‌اندازی این سامانه جامع همه عزیزان در همه شهرها و روستاها می‌توانند در طرح ملی تلاوت شرکت کنند و تمام فرآیند ثبت‌نام، آزمون اولیه، مصاحبه، برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی و ارائه منابع طرح از طریق سامانه جامع طرح ملی تلاوت انجام می‌شود.

دبیر طرح ملی تلاوت ادامه داد: شهرهایی که مؤسسات عامل طرح ملی تلاوت در آنجا وجود دارد طبق روال قبل فعالیت خود را ادامه می‌دهند و در کنار فعالیت حضوری مؤسسات فعالیت مجازی طرح نیز آغاز می‌شود.

انتشار کتاب طرح ملی تلاوت

وی از آماده‌سازی پک آموزشی طرح ملی تلاوت خبر داد و گفت: به منظور یکپارچه‌سازی کامل طرح ملی تلاوت کتاب طرح ملی تلاوت آماده چاپ شده است و نهایتاً ما یک پک آموزشی کامل را در اختیار قرآن‌آموزان و مؤسسات قرار می‌دهیم تا به صورت کاملاً یکپارچه و هماهنگ موضوع آموزش را پیش ببرند. البته تا پیش از این هم برنامه‌ها و سرفصل‌های آموزشی به همراه منابع در اختیار مؤسسات قرار می‌گرفت اما با چاپ کتاب و راه‌اندازی سامانه جامع موضوع یکسان‌سازی درس‌ها و آموزش‌ها به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش فارس علاقه‌مندان به شرکت در طرح ملی تلاوت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام از ابتدای خرداد‌ماه به سایت طرح ملی تلاوت به نشانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول