اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کندی سرعت اینترنت زمان معلمان را هدر می‌دهد

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه در فضای مجازی عرصه برای معلم تنگ است، به‌همین‌دلیل حقوق معلمان در این ایام باید افزایش یابد، گفت: سرعت اینترنت ملی ضعیف بوده و در بارگذاری فایل‌های صوتی و تصویری زمان معلمان هدر می‌رود

کندی سرعت اینترنت زمان معلمان را هدر می‌دهد

امام‌جمعه آستارا در نخستین جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان سرعت اینترنت ملی را ضعیف دانست و گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از فرصت کرونایی پیش‌آمده باید جهت ارتقای زیرساخت‌های اینترنت ملی استفاده می‌کرد که این مهم، تاکنون تحقق‌نیافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: معلمی شغل انبیا است و خدا پیامبر را برای تعلیم و تربیت انسان‌ها معلم برانگیخته است.

وی با بیان اینکه اقدام خانم صفایی معلم فداکار آستارایی در فضای مجازی باعث شد تا آستارا در سطح کشور دیده شود، تصریح کرد: این اقدام ایشان از سر اخلاص، صفای باطن، وظیفه‌شناسی و احساس مسؤولیت بود و نشان داد که معلمان در طول تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا دوشادوش پزشکان و پرستاران فعالیت می‌کنند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه سرعت اینترنت ملی ضعیف بوده و در بارگذاری فایل‌های صوتی و تصویری زمان معلمان هدر می‌رود، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از فرصت کرونایی پیش‌آمده باید جهت ارتقای زیرساخت‌های اینترنت ملی استفاده می‌کرد که این مهم، تاکنون تحقق‌نیافته است.

وی ضمن قدردانی از خدمات مدافعان سلامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت تصریح کرد: قرمز یا سفید بودن وضعیت شهرستان آستارا مردم را اذیت می‌کند؛ امیدواریم وضعیت این شهرستان، در روزهای آینده، سفید اعلام شود تا مردم از بلاتکلیفی خارج شوند.

به گزارش فارس، غبارروبی مزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی، پخش کلیپ از اقدامات کمیته آموزش‌وپرورش ستاد مدیریت بحران کرونا در شهرستان آستارا و تجلیل از ۱۹ معلم برتر استانی و شهرستانی از دیگر بخش‌های نخستین جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان در سال جدید بود.

۱۲ لغایت ۱۸ اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری روز معلم نام‌گذاری‌شده که عیادت از بازنشستگان فرهنگی، تجلیل از معلمین فعال در فضای مجازی، تجلیل از نیروهای خدماتی، دیدار فرمانده سپاه ناحیه با فرهنگیان، ویدئوکنفرانس معلمان برتر با مدیرکل، ارسال پیام تبریک در فضای مجازی ازجمله برنامه‌های امسال ستاد گرامیداشت هفته معلم در شهرستان آستارا بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول