اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

ترجمه دعای ابوحمزه ثمالی را با صدای حداد عادل در فضای مجازی بشنوید

هر روز ترجمه دعای ابوحمزه ثمالی همراه با قرائت و تفسیر غلامعلی حدادعادل را از طریق فضای مجازی فرهنگسرای اندیشه دنبال کنید.

ترجمه دعای ابوحمزه ثمالی را با صدای حداد عادل در فضای مجازی بشنوید

به گزارش خبرگزاری فارس، دعای پرفیض ابوحمزه ثمالی را هر روز از طریق صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای اندیشه می‌توانید بشنوید؛ همچنین حکمت‌های علوی شرح مفاهیم والای اخلاقی نهج‌البلاغه است که به همت این مرکز فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان تهیه شده است. 

دعای ابوحمزه ثمالی نیایش خاص بنده با پروردگار در ماه مبارک رمضان است که از امام زین العابدین (ع) روایت شده و خواندن آن براساس روایات بسیار سفارش شده است.

از این رو فرهنگسرای اندیشه با همکاری دفتر نشر فرهنگ اسلامی اقدام به تهیه و تولید ویدئو کلیپ ترجمه فارسی دعای ابوحمزه ثمالی کرده و هر روز بخش‌هایی از این دعا با نوای قرائت و تفسیر غلامعلی حدادعادل از چهره‌های برجسته فرهنگی کشور جهت بهره مندی عموم شهروندان در فضای مجازی بارگذاری می شود. این برنامه در سراسر ماه رمضان ادامه خواهد داشت. 

همچنین «حکمت‌های علوی» از دیگر برنامه های فرهنگسرای اندیشه متناسب با حال و هوای عرفانی ماه مبارک رمضان است. در این ویژه برنامه کلیپ‌هایی با بهره‌برداری و استخراج از مفاهیم والای اخلاقی نهج‌البلاغه تولید شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

موضوع اصلی این کلیپ‌ها آموزش اخلاق شهروندی در آینه آموزه‌های مولای متقیان امیرالمومنین (ع) است. 

این برنامه که در قالب فیلم کوتاه و ویدئو منتشر می‌شود با حضور معصومه اسکویی کارشناس مذهبی تهیه شده است. 

علاقه‌مندان برای مشاهده برنامه‌های فوق می توانند از طریق صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای اندیشه به نشانی https://www.instagram.com/farhangsara.andishe/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول