اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختصاص اعتبار 12 میلیاردی برای آسفالت در آمل/ حال عمارت خوب نیست

شهردار آمل گفت: ۱۲ میلیارد تومان در سال جدید برای آسفالت شهر در نظر گرفته شد همچنین، ۲ میلیارد تومان نیز برای خرید قیر لحاظ شده است.

اختصاص اعتبار 12 میلیاردی برای آسفالت در آمل/ حال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدحمید هاشمی در جلسه هیأت مدیره سازمان‌های وابسته شهرداری آمل با محوریت ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ و اعلام برنامه‌های سال جاری با حضور رؤسای سازمان‌ها، اصحاب رسانه و خبر، اظهار کرد: با بیان عملکرد سازمان‌های مختلف شهرداری می‌توان به اهداف و راهکارهای آنها پی برد.

وی افزود: قرار نیست در حوزه شهری برنامه‌ها و پروژه‌ها به مدت یک سال بوده و به نام فرد تمام شود بلکه مهم این است که باید چشم‌انداز و اهداف عالی برای توسعه شهری آمل داشته باشیم، هر چند اگر پروژه بزرگی طی چند سال آینده به بهره‌برداری برسد باید به کام مردم آمل و استان مازندران باشد.

شهردار آمل با اشاره به اینکه بحران زباله در کشور به مسئله‌ای ملی تبدیل شده است، تصریح کرد: اعتقاد ندارم که مردم آمل و مازندران هزینه زباله کشور را پرداخت کنند زیرا ما همیشه میزبان خوبی برای مردم کشور هستیم و در سال حدود ۴۰ میلیون مسافر در این استان تردد دارند.

این مسؤول با بیان نیاز افزایش توجه به مازندران در زمینه حل مشکل زباله، یادآور شد: باید به حوزه پسماند استان توجه جدی و ملی شود.

هاشمی با اعلام اینکه امروزه حال منطقه عمارت که محل دپوی زباله در آمل است، خوب نیست، ادامه داد: عمارت در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و نیازمند توجه جدی است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی باید بیشتر از گذشته کار شود، اظهار کرد: فرهنگ شاخصه اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

شهردار آمل با اشاره توجه جدی به بیانات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب اسلامی، متذکر شد: باید مسؤولان از ظرفیت والای جوانان از هر طیف و جریانی استفاده کنند همچنین از ایده‌ها و نظرات نوابغ بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی در توسعه شهری استفاده شود.

این مسؤول افزود: کشورمان مازندران را به جنگل و دریا می‌شناسد ولی شهر آمل فاقد درخت‌های جنگلی در زیباسازی شهری است که البته در این زمینه مسؤولان امر برنامه‌های خوبی برای اجرا در آینده نزدیک دارند.

هاشمی گفت: ۱۲ میلیارد تومان در سال جدید برای امر آسفالت در نظر گرفته شد همچنین مبلغ ۲ میلیارد تومان نیز برای خرید قیر لحاظ شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول