اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

قدرشناسی بعد از سه دهه/ دیدار مدیرکل آموزش وپرورش گلستان با معلمان خود

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان همزمان با هفته معلم با دو تن از معلمان زمان تحصیل خود دیدار و از آنها قدردانی کرد.

قدرشناسی بعد از سه دهه/ دیدار مدیرکل آموزش وپرورش گلستان با معلمان خود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، شاید برازنده‌ترین جمله و واژه‌ها را باید در همان بیان شیوا و رسای معمار انقلاب جستجو کرد که فرمود معلمی شغل انبیاست تا به زیبایی هر چه تمام‌تر اوج منزلت معلمان را به تصویر کشیده و به این مقام شامخ ادای احترام کند.

بدون شک شالوده و زیربنای هر توسعه و پیشرفتی در جوامع مختلف بشری را باید در آموزش و پرورش و بدون تردید در فعالیت معلمان و آموزگارانی جستجو کرد که دانایی و پارسایی را از صمیم قلب و با اعتقاد و عشق به فرزندان جامعه خود منتقل کرده‌اند.

هفته معلم که به پاسداشت شهادت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری به این نام مزین شده تنها بهانه‌ای است تا از زحمات بی‌بدیل قشری مظلوم و اما مقتدر و همیشه پای کار تقدیر شده و به نوعی انگیزه خدمت و فداکاری را بیش از پیش بر چشم و جان معلمان دمید.

به همین منظور و در راستای تکریم معلمان مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در اقدامی نمادین و البته شایسته با حضور در منزل معلمان دوران تحصیل خود از آنها تقدیر و تشکر کرد و نشان داد بعد از چندین دهه نیز رسم قدرشناسی و تکریم معلم را از یاد نبرده و خود به عنوان مدیرکل و راس هرم خدمت در این نهاد خدمت‌رسان در استان گلستان در این مسیر پیشگام است.

احسان گوهری‌راد با حضور در منزل «عبدالغفار ملک‌پور» و «عبدالرحیم نیازی‌ساعی» که از معلمان وی در دوران دبیرستان و دانشگاه بودند، از آنان با اهدا لوح سپاس تقدیر کرده و بازنشستگان آموزش ‌و پرورش را گنجینه‌های علم و تجربه و امر تعلیم و تربیت دانست که سال‌های زیادی از عمر خود را در راه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز وبوم صرف کرده‌‌اند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول