اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

وقوع سیل بی‌سابقه در ساوجبلاغ/ بررسی خرابی‌های طوفان در البرز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: ۲۰ دقیقه رگبار و تگرگ سبب جاری شدن سیل بی‌سابقه در روستای اسماعیل آباد شور قلعه پایین ساوجبلاغ شده که تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

وقوع سیل بی‌سابقه در ساوجبلاغ/ بررسی خرابی‌های طوفان در البرز

محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: بارش شدید باران و طوفان سبب شکستن درختان و قطع خط ۲۰ کیلو ولتی برق در شهرستان کرج شد.

وی افزود: قطع این خط برق  سبب خاموشی در برخی از مناطق شرق و غرب کرج شده  و در اثر شکستگی درختان همراه با سقوط اشیاء از پشت بام‌های منازل حداقل به سه دستگاه خودرو سواری خسارت وارد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز ادامه داد: گوهردشت، ساسانی و خط چهار حصار از جمله مناطقی هستند که دراثر این طوفان دچار شکستگی درختان شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، گفت: مقدار بارش های چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۲ بیشنیه در روستای ایپک با ۱۸.۷ میلی متر بوده و کمیته در شهرستان نظرآباد (شهرک کوروش ۱.۵ میلمتر بوده است که در مجموع میانگین بارش ها برای استان البرز هفت میلیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از نهرها و رودخانه‌های استان در خطر سیلابی شدن قرار نگرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین حاصل ۲۰ دقیقه رگبار و تگرگ جاری شدن سیل بی سابقه در روستای اسماعیل اباد شور قلعه پایین ساوجبلاغ بوده که تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول