اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

نحوه برگزاری انتخابات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در ایام کرونا اعلام شد

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در خصوص برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ها مواردی را اعلام کرد.

نحوه برگزاری انتخابات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در ایام کرونا اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، غلامرضا غفاری فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در خصوص برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ها مواردی را اعلام کرد.

 در این بخشنامه آمده است: در صورتی که زیر ساخت فنی لازم برای برگزاری انتخابات به صورت مجازی در دانشگاه فراهم است، با تایید فرایندهای مصرح در آیین نامه توسط گروه ناظر بر فعالیت های کانون ها، کمیته حمایت و نظارت انجمن ها، نسبت به این امر مبادرت و گزارش آن برای تایید نهایی به دبیرخانه گروه مرکزی ناظر بر فعالیت های کانون ها، شورای حمایت و نظارت بر انجمن ها ارسال شود. در صورت نداشتن زیر ساخت فنی مناسب برای برگزاری انتخابات به صورت مجازی، با تعویق آن تا زمان عادی شدن شرایط بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، موافقت می شود.

در صورت اتمام دوره تحصیل اعضای شورای مرکزی فعلی و نداشتن عضو علی البدل، به معاون فرهنگی و اجتماعی یا فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اجازه داده می شود تا زمان برگزاری انتخابات، افرادی را از میان اعضای فعال کانون فرهنگی و انجمن علمی به عنوان اعضای شورای مرکزی موقت تعیین کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول