اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تحلیل کامل وضعیت کوتینیو در بارسلونا؛ ماندن فیلیپه برای باشگاه 50 میلیون آب می‌خورد

فیلپیه کوتینیو مشکل مالی بارسلونا را شدیدا بالا برده در حالی که آبی اناری ها نه توان پرداخت دستمزدش را دارند و نه می‌خواهند با ارزشی کم وی را به تیمی دیگر بفروشند.

تحلیل کامل وضعیت کوتینیو در بارسلونا؛ ماندن فیلیپه برای باشگاه 50 میلیون آب می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس، آینده فیلیپه کوتینیو برای بارسلونا به یک مشکل بزرگ بدل شده است. بایرن مونیخ تصمیم ندارد که ستاره بارسا که یک فصل قرضی گرفته بود را خریداری کند. به همین علت کوتیتینو در پایان فصل بوندس لیگا از بایرن مونیخ دوباره به بارسلونا بازخواهد گشت.

قیمتی که برای کوتینیو تخمین زده شده 80 تا 120 میلیون یورو است. مبلغی زیاد که نه بایرن مونیخ خواهان پرداختش است و نه باشگاهی دیگر، مشکل مالی باشگاه ها پس از ویروس کرونا نیز بیشتر شده است و این بدین معناست که بارسلونا نمی‌تواند کوتینیو را با مبلغ فوق به تیمی دیگر بفروشد.

 به نقل از مارکای اسپانیا بارسلونا می‌خواهد بیش از 80 میلیون یورو برای ستاره برزیلی خود دریافت کند. این مبلغ باعث شده تا هیچ تیمی تاکنون برای خرید کوتینیو اقدام نکند.

سناریو دیگر بارسلونا این است که بتواند راهی برای قرض دوباره کوتینیو پیدا کند. مثل کاری که فصل پیش با بایرن مونیخ کردند.

البته در حال حاضر، کیکه ستین اعلام کرده که می‌خواهد از ستاره برزیلی خود در فصل آینده استفاده کند. حتی مدعی شده که کوتینیو باید در خط هافبک بازی کند و علت اصلی عدم موفقیت فیلیپه در بارسا استفاده نادرست از وی است. کوتینیو زیر نظر والورده اصلا خوب نبود و باید دید اگر در بارسلونا بماند با هدایت ستین می تواند دوباره احیا شود یا خیر.

نکته مهم در خصوص ماندن کوتینیو در بارسا، مشکل مالی این باشگاه است. این مشکل پس از ویروس کرونا نیز افزایش پیدا کرده است. کوتینیو در فصل 30 میلیون یورو از بارسایی ها حقوق می‌گیرد.

مشکل دیگری که با ماندن کوتینیو برای بارسایی‌ها به وجود می آید این است که در قرارداد او با لیورپول ذکر شده که اگر کوتینیو به 100 بازی برای بارسا برسد، باشگاه مقصد باید 20 میلیون دیگر به آنفیلد بدهد. این یعنی 20 میلیون دیگر به 30 میلیون یورو حقوق کوتینیو که 76 بازی برای بارسا انجام داده اضافه شده و بارسلونا در مجموع باید 50 میلیون یورو برای ستاره برزیلی خود بدهد. ستاره ای که شاید به مانند گذشته اصلا در بارسلونا ندرخشد و این پول برایش هدر برود.

البته بارسلونا با بازیکنان دیگر نیز باید تمدید قرارداد نیز انجام دهد. مهمترین آنها مارک آندره تراشتگن بوده که 18 میلیون یورو در سال دستمزد طلب کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول