اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

استارت‌آپ‌ها به کشاورزی کشور می آید

وزیر جهاد کشاورزی گفت: شکوفایی استارت‌آپ‌ها بر افزایش صادرات و نیز افزایش بهره‌وری و رونق اقتصادی در حوزه کشاورزی موثر است.

استارت‌آپ‌ها به  کشاورزی کشور می آید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در نشست با نمایندگان انجمن استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی بر اهمیت نقش استارت‌آپ‌ها تاکید و اظهار کرد: ما می‌خواهیم با استفاده از امکانات سازمانی و حمایت‌های دولتی، زمینه رشد و توسعه استارت‌آپ‌ها و حمایت از جوانان فعال این حوزه را فراهم کنیم.

وی گفت: شکوفایی این استارت‌آپ‌ها می تواند بر افزایش صادرات و نیز افزایش بهره‌وری و رونق اقتصادی در حوزه کشاورزی موثر باشد.

خاوازی تصریح کرد: ما معتقدیم استارت‌آپ‌ها دارای خلاقیت، قدرت ایده پردازی و جسارت هستند و رونق آنها باعث رونق اقتصادی در حوزه کشاورزی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی هر حمایتی برای توسعه استارت‌آپ‌ها نیاز باشد با علم به نقش تعیین کننده آنها، آماده همکاری است.

خاوازی با اشاره به این که انجمن صنفی را محرم مباحث کلان کشاورزی و مدیریت این حوزه می دانم، بیان کرد: همچنین امکانات آموزشی و مراکز آموزشی وزارتخانه در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌گیرد و در معرفی فعالان آنها تلاش می‌کنیم تا این جریان بالقوه، همچنان رشد کند.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه آمادگی این وزارت را برای ایجاد شهرک استارت‌آپ‌ها اعلام کرد.

در این جلسه، تعدادی از نمایندگان و اعضای انجمن استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی به بیان راهکارها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه استارت‌آپ‌ها، بهره گیری از ظرفیت‌های ترویجی و پژوهشی، حمایت از استیفای حقوق شرکت‌ها، معرفی برندهای استارتاپی در رسانه‌ها، اصلاح نظام واسطه‌ها، تسهیل صادرات از طریق استارت‌آپ‌ها و تسهیل صدور مجوزها بخشی از نظرات نمایندگان انجمن استارتاپی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول