اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کمک‌های مؤمنانه در کهگیلویه به خوبی مدیریت شود

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی در مقابله با کرونا بی‌نظیر است، افزود: طوری برنامه‌ریزی شود که کمک‌های مؤمنانه در شهرستان به دست نیازمندان واقعی برسد.

کمک‌های مؤمنانه در کهگیلویه به خوبی مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست مشترک مسؤولان نهادهای اجرایی«رزمایش مؤمنانه» در شهرستان اظهار داشت: کمک‌های مؤمنانه به خوبی مدیریت شود و به دست نیازمندان واقعی برسد.

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: لازم است بانک اطلاعات از نیازمندان و کسانی که در شرایط کووید 19 دچار ضرر و آسیب شده‌اند تهیه شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: کمک‌های نظام اسلامی برای جبران بخشی از آسیب‌های کرونا بی‌نظیر است در حالی که در بسیاری از کشورها که ادعای قدرت دارند کمکی به افراد گرفتار این بیماری نمی‌شود.

وی با اشاره به جهاد همگانی برای مقابله با این بیماری در کشورمان افزود: در بحث پیشگیری و مقابله اقدامات خوبی از سوی گروه‌های جهادی، اقشار مردمی، دستگاه‌های اجرایی و .. انجام گرفت و حالا با آغاز ماه رمضان کمک‌های خیرخواهانه به نیازمندان جامعه صحنه دیگری از همدلی و مواسات را به نمایش گذاشته است.

وحدانی‌فر گفت: با وجود خدمات گسترده نظام و کمک‌های خوبی که در رزمایش مومنانه شده است اما نیازمندانی هم هستند که از این کمک‌ها بی‌نصیب مانده‌اند.

وی اضافه کرد: نسبت به افرادی که به خاطر آبرو و عزتی که دارند به خود اجازه مراجعه به نهادها و مکان‌های توزیع ارزاق نمی‌دهند نباید بی‌تفاوت بود.

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: از طرفی افرادی هم وجود دارند که از دو یا چند نهاد بسته معیشتی دریافت کرده‌اند و البته باز هم طلبکارند و می‌گویند به ما کمکی نمی‌شود.

وی گفت: لیست جامعه هدف نهادهای حمایتی مشخص شود و در اختار دیگر دستگاه‌ها قرار داده شود تا در توزیع بسته‌ها نا هماهنگی و بی‌عدالتی پیش نیاید.

وحدانی‌فر بیان کرد: با همفکری مسؤولان دستگاه‌هایی که در این رزمایش سهمیم هستند نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر جامعه شناسایی و به آنها کمک شود.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول