اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

گفت‌وگو با دارنده تندیس ملی فداکاری/ تندیسم را به کادر درمان تقدیم می‌کنم

امدادگر هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 8 سال عنوان امدادگر نمونه را کسب کردم، گفت: در آئین اعطای تندیس ملی فداکاری در سال ۹۷ توانستم لوح، مدال و تندیس فداکارترین فرد ایران را دریافت کنم.

گفت‌وگو با دارنده تندیس ملی فداکاری/ تندیسم را به کادر درمان تقدیم می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روز جهانی هلال احمر بهانه‌ای است برای پاسداشت شجاعت و فداکاری امدادگران بی‌ادعایی که داوطلبانه در هر حادثه و رویدادی در خط مقدم کمک‌رسانی حضور دارند و سابقه کاریشان پر است از نجات جان همنوعان و رفع نگرانی ده‌ها خانواده، از سیل و زلزله و بلایای طبیعی گرفته تا این روزها کرونا و رزمایش همدلی سرخی هلال است که به چشم می‌آید و دسته دسته جوان بانشاط، پردغدغه و فداکار. به همین بهانه هم‌کلام شده‌ایم با دارنده نشان ایثار کشوری و فداکارترین فرد ایران در سال 97.

موفق شدم نشان ایثار را کسب کنم

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: من به واسطه رشته ورزشی و مقام‌های کشوری وارد حیطه امداد و نجات هلال احمر شدم و اکنون ۱۰ سال است که عضو داوطلب هلال احمر استان هستم.

امدادگر داوطلب هلال احمر چهارمحال و بختیاری توضیح داد: خوشبختانه توانستم نشان ایثار که یک درجه امدادی محسوب می‌شود و تعداد معدودی می‌توانند آن را دریافت کنند،کسب کنم.

بهترین خاطره‌ام نجات جان فردی در ارتفاعات زردکوه است

محمدی از خاطراتش در ماموریت‌های مختلف یاد کرد و افزود: یکی از بهترین و ماندگارترین این حوادث نجات جان یک نفر از هم استانی‌های عزیز از ارتفاعات زردکوه بود که به سبب آن در آئین اعطای تندیس ملی فداکاری از ارگان‌های مختلف مانند آتش‌نشانی، هلال احمر، وزارت بهداشت، جهاد دانشگاهی و بسیج سازندگی کاندیدایی معرفی می‌شوند در سال ۹۷ توانستم  لوح، مدال و تندیس فداکارترین فرد ایران را دریافت کنم.

این امدادگر به فعالیت‌های خودجوش اعضای هلال احمر استان مانند اهدای خون اشاره کرد و گفت: ما برای نجات جان انسان‌ها در هر شرایطی فعالیت می‌کنیم و خدا را شاکر هستیم که بتوانیم با اهدای خون خود در مواقع ضروری به کمک بیماران و نیازمندان خون برویم چراکه یک وظیفه انسانی است.

مدالم را به کادر درمان تقدیم می‌کنم

وی با بیان اینکه اعطای تندیس فداکاری به کادر درمان در حال برنامه‌ریزی است، عنوان کرد: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته تصمیم گرفتیم به پاس زحمات عزیزانمان در کادر درمان استان تندیس فداکاری اینجانب که بسیار برایم باارزش است طی مراسمی به این عزیزان اعطا شود همچنین مدال افتخار به فروش برسد و هزینه آن برای کمک به ستاد دیه استان تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول