اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

متوسط بارش استان زنجان 336 میلی‌متر بوده است

مدیرکل هواشناسی استان زنجان متوسط بارش استان زنجان از اول مهر تا صبح روز ١٨ اردیبهشت‌ماه را 336 میلی‌متر اعلام و اظهار کرد: این میزان بارش نسبت به بارش 334 میلی‌متری بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش یک درصدی یافته است.

متوسط بارش استان زنجان 336 میلی‌متر بوده است

رسول همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پایان فعالیت سامانه بارشی فعال در استان طی چند روز گذشته اظهار کرد: این سامانه بارش‌های قابل توجهی را در استان موجب شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان متوسط بارش استان زنجان از اول مهر تا صبح روز  ١٨ اردیبهشت‌ماه را 336 میلی‌متر اعلام و اظهار کرد: این میزان بارش نسبت به بارش 334 میلی‌متری بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش یک درصدی یافته است.

وی نرمال بارش استان زنجان از اول مهر تا پایان روز 17 اردیبهشت را 265 میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: بارش 335 میلی‌متری بازه زمانی مشابه سال جاری نسبت به بارش‌های نرمال افزایش 26 درصدی را داشته است.

همتی وضعیت جوی چند روز آینده در استان زنجان را به هنگام روز صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهرها همراه با افزایش ابر، وزش باد و در برخی مناطق با احتمال بارش پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی کرد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر افزایش دمای استان طی روزهای آینده است.

شایان ذکر است، متوسط بارش کل کشور از اول مهر تا صبح روز 18 مهرماه ٢٨٠ میلی متر بوده که نسبت به سال گذشته ٥درصد کاهش و نسبت به نرمال  ٣٣ درصد افزایش داشته است.
 انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول