اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تکواندو خراسان شمالی در روزهای قرنطینه / از ارتقا مجازی کمربند تا پویش «دست خدا»

رئیس هیات تکواندو خراسان شمالی به تشریح فعالیت‌های تکواندوکاران در ایام قرنطینه کرونا پرداخت و گفت: اقداماتی همچون آزمون ارتقا کمربند به‌صورت مجازی برگزار شد و پویش «دست خدا» در حال انجام است.

تکواندو خراسان شمالی در روزهای قرنطینه / از ارتقا مجازی کمربند تا پویش «دست خدا»

مهدی آریان در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به فعالیت تکواندوکاران خراسان شمالی در ایام قرنطینه کرونا اظهار کرد:  هیئت تکواندو استان متأثر از وضعیت پیش‌آمده به جهت شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه سال ۹۸ کلیه فعالیت‌های خودش را که  منوط به حضور فیزیکی تکواندوکاران بود به حالت تعلیق درآورد.

وی افزود: تمامی  مسابقات، باشگاه‌ها و کلیه فعالیت‌های تکواندو به لحاظ فیزیکی به  حالت تعلیق درآمد و این فعالیت‌ها به‌سوی استفاده از فضای مجازی سوق داده شد.

رئیس هیات تکواندو خراسان شمالی به برخی فعالیت‌های پیگیری شده در فضای مجازی برای تکواندوکاران استان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های متعددی از اسفندماه تا ماه اخیر در فضای مجازی دنبال شده که مهم‌ترین آن برگزاری آزمون ارتقا کمربند قرمز دان ۲ به‌صورت مجازی بود که با حضور ۱۴۰ نفر از متقاضیان ارتقا کمربند برگزار شد.

وی ادامه داد: این آزمون  در دو مرحله برگزار شد که در مرحله اول با توجه به اینکه تعدادی از علاقه‌مندان نتوانستند نمره قبولی بگیرند، فرصت مجدد به آنها داده شد.

آریان پویش ورزش در خانه را ازجمله دیگر فعالیت‌های هیات تکواندو استان برشمرد و گفت: این پویش با تبلیغات گسترده و توصیه به تکواندوکاران و مربیان انجام شد و با استقبال زیادی همراه شد به‌نحوی‌که بیش از ۷۰ کلیپ تصویری در منزل فیلم‌برداری و به این هیات ارسال شد.

وی از برگزاری نخستین جشنواره تلفیقی هنرهای نمایشی رزمی با موضوع کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره به همراه نخستین دوره مسابقات پومسه به‌صورت مجازی برگزارشده و طی روزهای آینده نتایج  آن اعلام  می‌شود. 

رئیس هیات تکواندو استان از همیاری ورزشکاران این رشته نسبت به نیازمندان هم اشاره کرد و گفت: پویش «دست خدا»  به همیاری خانواده‌ها و تکواندوکاران کمتر برخوردار می‌شتابد  که اکنون در مرحله شناسایی این افراد هستیم  و در حد توان و با استفاده از کمک و همیاری خانواده بزرگ تکواندو  کمکی را به این خانواده‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول