اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

انجام پروازهای مهرآباد طبق روال عادی/ زمین لرزه آسیبی به سطوح پروازی و سامانه‌های ناوبری نزد

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه زمین لرزه شب گذشته آسیبی به سامانه‌های کمک ناوبری و سطوح پروازی مهرآباد وارد نکرد، گفت:‌ در حال حاضر پروازهای فرودگاه به صورت عادی و روان در حال انجام است.

انجام پروازهای مهرآباد طبق روال عادی/ زمین لرزه آسیبی به سطوح پروازی و سامانه‌های ناوبری نزد

ابراهیم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت فرودگاه مهرآباد پس از زمین لرزه 5.1 ریشتری شب گذشته استان تهران، اظهار داشت: این زمین لرزه خسارتی به فرودگاه مهرآباد وارد نکرده است.

 یادامه داد: در ساعات اولیه پساز زمین لرزه و همچنین صبح امروز بازدیدی از فرودگاه مهرآباد انجام دادم و خوشبختانه در حوزه سطوح پروازی نیز هیچ مشکلی رخ نداده است. 

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد عملیاتی و باز است، اضافه کرد: از نظر سامانه‌های کمک‌ناوبری نیز هیچ مشکلی نداریم و هیچ خسارتی رخ نداده است و فرودگاه کاملاً عملیاتی است. 

مرادی ادامه داد: فرودگاه مهرآباد برای پروازهای امدادی احتمالی و پروازهای روتین و برنامه‌ای عملیاتی است و پرسنل فرودگاه در همه بخش‌ها در آماده‌باش هستند. 

وی گفت: در حال حاضر عملیات پروازی فرودگاه مهرآباد مشابه روزهای قبل به صورت عادی و روان در حال انجام است و مشکل خاصی گزارش نشده است. 

به گزارش فارس، 48 دقیقه بامداد امروز زمین لرزه‌ای به شدت 5.1 مقیاس ریشتر یکی از روستاهای نزدیک شهرستان دماوند در استان تهران را لرزاند که این زمین لرزه در استان‌های همجوار نیز احساس شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول