اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رونمایی مجازی از کتاب زندگی مرد خستگی‌ناپذیر خان‌طومان

مراسم رونمایی مجازی از کتاب زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم؛ حسن رجایی‌فر  این مرد خستگی‌ناپذیر خان‌طومان امروز مسجد جامع بابل برگزار می‌شود.

رونمایی مجازی از کتاب زندگی مرد خستگی‌ناپذیر خان‌طومان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مراسم رونمایی از کتاب زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم؛ حسن رجایی‌فر  این مرد خستگی‌ناپذیر خان‌طومان ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۹۹ مسجد جامع بابل برگزار و به‌صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام شهید پخش می‌شود.

مصیب معصومیان این بار به سراغ مرد خستگی ناپذیر خانطومان رفته است؛ مردی که هنوز پیکر پاک و خسته‌اش به وطن بازنگشت.

شهید مدافع حرم حسن رجایی فر در چهارم تیر ماه ۱۳۵۴ در یکی از روستاهای کامی‌کلا شهرستان بابل و در پای کوه‌های سر به فلک کشیده البرز چشم به جهان گشود که نامش را از ارادت خاص خانواده متدین و مذهبی‌اش به خاندان بزرگ عصمت و طهارت، حسن نامیدند.


از همان اول کودکی صبر و زیبایی خلقش زبانزد اهل روستا بود و دوران تحصیلات ابتدایی و متوسطه‌اش را در همان روستا و منطقه تا سطح دیپلم به پایان رساند و از آنجایی که به کارهای الکتریکی و برق علاقه داشت، مهارت خاصی در این زمینه کسب کرد و پس از آن خدمت سربازی و در امتداد خدمت مقدس سربازی، به سربازی دائمی نظام در آمد و در سال ۱۳۸۷ به عضویت پاسداری در سپاه متنعم شد.

۱۴ فروردین ۱۳۹۵ موعد دوم ماموریتش بود. پس از رزم سنگین ۲۲ روزه در مناطق عملیاتی حلب، خان طومان و دیگر مناطق عملیاتی سوریه مشغول رزم بود که در روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۹۵ و در عملیات ناجوانمردانه دشمن کافر، به همراه ۱۴ لاله خونین بال استان همیشه لاله خیز مازندران در منطقه خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و هنوز هم پیکر پاک و خسته‌اش به وطن بازنگشت.

ماجرای زندگی این شهید والامقام در این کتاب به تصویر کشیده که خواندنش خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول