اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تربیت نسل متعهد و متخصص اولویت نظام تعلیم و تربیت است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه گفت: تربیت نسل متعهد و متخصص به طور جدی در بدنه نظام تعلیم و تربیت دنبال می‌شود.

تربیت نسل متعهد و متخصص اولویت نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه پیش از ظهر امروز با مریم آشور مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم دیدار کرد.

مریم آشور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد بزرگ، علامه شهید مطهری که به عینه الگوی اخلاقی، عملی و دینی برای تک‌تک فرهنگیان بودند، اظهار کرد: چنانچه امام راحل در آن زمان و امام خامنه‌ای در حال حاضر تأکید داشته و دارند، حتماً کتب استاد مطهری، این استاد فرزانه که نادر زمان هستند باید مورد مطالعه قرار گیرد؛ چراکه امروز ما نیازمند به اطلاعات و مطالب مفید آن هستیم.

وی تصریح کرد: کمترین کاری که همه ساله انجام می‌دهیم، معرفی یکی از کتاب‌های استاد مطهری در قالب طرح مسابقه است و خوشبختانه مورد استقبال هم قرار می‌گیرد و همین عاملی برای مطالعه کتب این عالم فرزانه خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه افزود: در کنار این مطالعه، عمل هم باید وجود داشته باشد؛ چراکه ایشان دلشان قرآنی، جانشان عرفانی و روحشان برهانی بوده است و به همین دلیل، دشمن احساس خطر کرد و این نعمت پربرکت و پررحمت را که در جامعه انقلابی ما شاخص بود، به شهادت رساند.

آشور افزود: امیدواریم در مسیر تعلیم و تربیت که راه بسیار سختی است و مسؤولیت سنگینی به همراه دارد و مسؤولیتش هم در جهت تربیت اشرف مخلوقات است، موفق شویم و تمام تلاش خود را در جهت تربیت نسل متدین، متعهد، باانگیزه، با شور و نشاط به‌کار می‌بندیم.

وی ضمن اشاره به اینکه با لطف خداوند در این مسیر مسؤولان نهادها ازجمله سپاه و بسیج دانش‌آموزی با ما همراه هستند، اضافه کرد: امیدواریم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد؛ چراکه همه ما یک هدف و آن هم تربیت نسل متعهد و متخصص را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول