اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

لنوو لپ تاپ های جدید عرضه می کند

شرکت لنوو از عرضه لپ تاپ های جدید تینک پد ای 14 و ای 15 خبر داده که در آنها از پردازنده های قدرتمند رایزن 4700 استفاده شده است.

لنوو لپ تاپ های جدید عرضه می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، لنوو قصد دارد لپ تاپ های جدید دیگری را هم عرضه کند که در آنها از پردازنده های جدید رایزن پرو ۴۰۰۰ استفاده شده است.

پردازنده رایزن ۴۷۰۰ یک پردازنده 15 واتی و هشت هسته ای است که طراحی آن بر مبنای سرعت ۲ گیگاهرتز صورت گرفته است و هم اکنون یکی از پرسرعت ترین پردازنده های موجود در بازار محسوب می شود. در لپ تاپ های جدید لنوو نسبت نمایشگر به بدنه لپ تاپ به ۸۵ درصد رسیده است.

 

لنوو قابلیت های امنیتی لپ تاپ های تازه خود را هم افزایش داده و از جمله حسگر اثر انگشت را به آنها افزوده است. دوربین های مادون قرمز این لپ تاپ ها قفل کردن آنها را به طور خودکار در زمان دور شدن از لپ تاپ های مذکور ممکن می کند.

با توجه به افزایش استفاده از برنامه های ویدئوکنفرانس، لنوو چند کلید میان بر را هم برای دسترسی سریع به نرم افزارهای تیمز مایکروسافت و اسکایپ و تنظیم میکروفون به لپ تاپ های تازه خود افزوده و در آنها از استاندارد وای فای ۶ پشتیبانی کرده است.

فروش این لپ تاپ ها از ماه ژوئن به قیمت 639 دلار آغاز می شود. در لپ تاپ های T14s، T14، X13، L15 و L14 که از ژوئن عرضه می شود نیز از پردازنده های رایزن پرو ۴۰۰۰ استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول