اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع 2 هزار بسته حمایت غذایی در لامرد/ همدلی مردم در مقابله با کرونا ستودنی است

امام‌جمعه لامرد از توزیع 2 هزار بسته حمایت غذایی در شب میلاد کریم اهل‌بیت (ع) در میان نیازمندان لامرد خبرداد.

توزیع 2 هزار بسته حمایت غذایی در لامرد/ همدلی مردم در مقابله با کرونا ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام  على حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد اظهار داشت:هدایت‌های مقام معظم رهبری در مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است و همچنین در سطح شهرستان لامرد نیز پزشکان،پرستاران، مردم منطقه و گروهای جهادی برای مقابله با این ویروس از خودگذشتگی داشتند.

وی خاطرنشان کرد:نظام جمهوری اسلامی نشان داد که درراه مبارزه با این ویروس توانمند است درحالی‌که بسیاری از قدرت‌های اول جهان در تهیه ماسک ناتوان بودند و ماسک دزدی صورت گرفت اما در کشور عزیزمان میلیون‌ها ماسک ساخته و توزیع شد و این نشان داد که قدرت آنان یک قدرت پوشالی است.

حسین زاده تصریح کرد: بافرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه‌اندازی قرارگاه مواسات و همدلی، میلیاردها تومان هزینه شد و این همدلی به دشمنان نظام نشان داد مردم ایران قدرتمند در برابر دشمن ایستادگی می کند.

وی بیان داشت:در آینده نه‌چندان دور واکسن این ویروس کرونا نیز به دست توانمند فرزندان ایران اسلامی همان‌گونه که ماهواره نور را مدار قراردادند ساخته می‌شود زیرا فرزندان ما این توانمندی بالا رادارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول