اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

دیپلمات‌های ایرانی در بروکسل به پویش همدلی مومنانه پیوستند

دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در بروکسل ۱۰ درصد از حقوق یک ماه خود را به پویش مواسات و همدلی مومنانه اختصاص دادند.

دیپلمات‌های ایرانی در بروکسل به پویش همدلی مومنانه پیوستند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی دعوت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و شورای معاونان وزارت امور خارجه از مدیران مرکز و سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای پیوستن به پویش مواسات و همدلی مومنانه، دیپلمات‌های ایرانی در بروکسل نیز به این پویش پیوستند.

بر این اساس، دیپلمات‌های ایرانی در بروکسل مبلغی معادل ۱۰ درصد از حقوق یک ماه خود را به این امر ملی و خداپسندانه اختصاص دادند. 

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بروکسل از سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در برن (سوئیس)، هلسینکی (فنلاند) و پراگ (چک) دعوت کرد تا در راستای استمرار فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای که از قبل داشته‌اند، به این پویش ملی بپیوندند.

به گزارش فارس، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه به پویش مواسات و همدلی مومنانه پیوست.ظریف ضمن اعلام تهیه سبد معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان برای شماری از خانواده‌های بی سرپرست، از معاونان و اعضای خانواده خود نیز برای پیوستن به این پویش خداپسندانه دعوت به عمل آورد.(اینجا بخوانید)

«حمید بعیدی‌نژاد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن نیز همان روز در صفحه تلگرامش نوشت: «‏اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام بر اهمیت انفاق در ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به نیازمندان، به پویش همدلی مومنانه می‌پیوندند و همکاران خود در دیگر نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران را نیز به پیوستن به این پویش دعوت می‌کنند.»

پس از دعوت ظریف، اعضای شورای معاونان وزارت امور خارجه نیز علاوه بر کمک‌های شخصی و جداگانه، به میزان ۱۰ درصد از حقوق اردیبهشت ماه خود را به این پویش خداپسندانه اختصاص دادند. آنان همچنین از مدیران کل و روسای ادارات در مرکز و سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور دعوت کردند به این پویش مردمی بپیوندند.

در ادامه این حرکت نیز، سفیر ایران در برزیل و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا نیز به این پویش پیوسته و علاوه بر کمک‌های شخصی و جداگانه، ۱۰ درصد از حقوق یک ماه خود را به این پویش اختصاص داده و از همکاران خود در نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در لاهه، اسلو و ژنو دعوت کردند که به این پویش مردمی بپیوندند. 

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو نیز از دیگر نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور بود که به این پویش پیوست و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در ژنو مبلغی معادل ۱۰ درصد از حقوق یک ماه خود را به این امر ملی و خداپسندانه اختصاص دادند و از نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک و وین دعوت کردند تا در راستای استمرار فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای که از قبل داشته‌اند، به این پویش ملی بپیوندند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول