اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تعمیر، بازسازی و مقاوم سازی بیش از 700 مسکن روستایی گچساران

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: در سال گذشته 779 واحد مسکونی روستایی گچساران با استفاده از تسهیلات کم بهره تعمیر، بازسازی و مقاوم‌سازی شد.

تعمیر، بازسازی و مقاوم سازی بیش از 700 مسکن روستایی گچساران

حمدالله عباسپور امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  با اشاره به اینکه هفت هزار واحد مسکونی روستایی در گچساران وجود دارد که تاکنون بیش از  40 درصد آن مقاوم سازی شده است، اظهار کرد: در سال گذشته  779 واحد مسکونی روستایی گچساران  با استفاده از تسهیلات کم‌بهره تعمیر، بازسازی و مقاوم‌سازی شد.

 وی ادامه داد: سال گذشته 200 واحد مسکن روستایی گچساران خسارت دیده ناشی از زلزله  با استفاده از تسهیلات چهار درصد بازسازی کامل شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران افزود: در این راستا برای نوسازی هر یک از واحدهای مسکونی روستایی 30 میلیون تومان تسهیلات  با سود چهار درصد و 5 میلیون تومان بلاعوض پرداخت شد.

عباسپور اذعان کرد:  همچنین  در سال  گذشته تعداد 320 واحد مسکونی روستایی تعمیر و 213 واحد مسکونی روستایی در طرح بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی  با استفاده از تسهیلات چهاردرصد مقاوم‌سازی شد.

 وی تصریح کرد: تعداد 46 واحد مسکونی روستایی از محل اعتبارات سیل در سال گذشته  بازسازی و تعمیر شد.

عباسپور با بیان اینکه۸۰۰ متقاضی روستایی هم اکنون پشت نوبت دریافت تسهیلات مقاوم سازی مسکن هستند، گفت: متقاضیان برای نوسازی و بهسازی مسکن خود در روستاهای شهرستان می‌توانند تسهیلات ساخت را دریافت کنند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول