اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شناسایی 1300 تارنما و دستگیری 320 شایعه‌ساز کرونایی

فرمانده نیروی انتظامی از شناسایی 1300 تارنما و دستگیری 320 نفر از عوامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبر داد.

شناسایی 1300 تارنما و دستگیری 320 شایعه‌ساز کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با تبریک میلاد کریم اهل بیت(ع) اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور نیروی انتظامی به سرعت در چندین حوزه ورود پیدا کرد که حوزه نخست مقابله با احتکار لوازم بهداشتی بود که به واسطه این امر برخورد با احتکارکنندگان موجب شد ترس در میان آن فراگیر شود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در دومین حوزه ای که ورود کرد مقابله با تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی بود که در این رابطه حدود ۱۳۰۰ تارنما شناسایی و ۳۲۰ نفر دستگیر شدند که در این میان عده‌ای از افراد که مدیریت این تارنماها را بر عهده داشتند در خارج از کشور زندگی می‌کردند که دسترسی به آنان عملاً با چالش‌های زیادی همراه بود.

سردار اشتری با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌رسانی نیروهای نظامی به مردم در امر مبارزه با کرونا تصریح کرد: تعداد کثیری از بیمارستان‌های نیروی انتظامی در اختیار مبتلایان به کرونا قرار گرفت که در این رابطه بیش از ۳۰ هزار نفر مراجعه‌کننده در این بیمارستان حاضر شدند که اکثریت آنان از سلامت کامل برخوردار بودند و تنها عده قلیلی از آنان در این بیمارستان‌ها بستری شدند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در مسأله شیوع کرونا اظهار کرد: مجموعه نیروهای مسلح در مسأله کرونا ورود مدبرانه و دلسوزانه‌ای‌ داشته‌اند که این  امر موجب شد مدیریت ایران در مسأله کنترل کرونا بسیار برتر از سایر کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی باشد.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: در این میان همکاری مردم در همکاری جهت کنترل ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب‌دیدگان مالی این ایام، بسیار غیر قابل باور بود و باید گفت همکاری مردم و وحدت آنان با دستگاه‌های اجرایی در این باره، ستودنی تر از از دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به تغییر فرمانده انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: همواره موافق ارتقای فرماندهان حکیم و دلسوز در مقام‌های بالاتر هستیم و سردار معصوم‌بیگی یکی از فرماندهان مدیر و مدبری بودند که خدمات بزرگی برای استان اصفهان به ارمغان آوردند و امیدواریم در هر کجا که هستند موفقیتی بیش از پیش کسب کنند.

وی با بیان اینکه همه ارکان نیروی انتظامی مردمی است، تأکید کرد: نیروی انتظامی نیرویی مردمی است و برای مردم انجام وظیفه می‌کند، بنابراین افرادی که در این حوزه وارد می‌شوند باید خوش رو و خوش برخورد باشند تا از این طریق اعتماد مردم نسبت به ایشان دو چندان شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: هر شخصی بخواهد امر خوب و نیک را با گناه پیش ببرد باید بداند که به هدفش نخواهد رسید و بلکه دورتر از هدفش خواهد شد بنابراین امیدواریم در امر فرماندهی نیروی انتظامی به گونه‌ای رفتار شود که اعتماد مردم نسبت به گذشته به این نیروها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول