اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بررسی چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی با حضور قهرمانان المپیک و جهان

نشست بررسی چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی صبح امروز با حضور حضور عباس جدیدی و علیرضا رضایی قهرمانان المپیک و جهان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

بررسی چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی با حضور قهرمانان المپیک و جهان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نشست بررسی چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی صبح امروز (شنبه) با حضور قهرمانان المپیک و جهان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد. این نشست با حضور عباس جدیدی و علیرضا رضایی قهرمانان المپیک و جهان در کشتی آزاد، رئیس فدراسیون و مسئولان انستیتو کشتی برگزار شد.

در این جلسه طرح چرخه انتخابی تیم های ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مهمانان حاضر در نشست نظرات کارشناسی و فنی خود را در مورد این چرخه ارائه دادند.

فدراسیون کشتی از علیرضا حیدری قهرمان جهان و المپیک نیز برای حضور در این جلسه دعوت کرده بود که با توجه به تداخل زمانی و مشغله کاری، ایشان نتوانست در جلسه حضور یابد اما نظرات خود را به صورت مکتوب در سه صفحه به رئیس فدراسیون کشتی ارائه داد و در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

فدراسیون کشتی در نظر دارد با دعوت از کارشناسان و افراد خبره، نسبت به بررسی چرخه انتخابی اقدام نماید تا در نهایت این طرح با انجام تغییرات لازم نهایی و برای رقابت های پیش رو اجرایی شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول