اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بهره‌برداری از 19 پروژه اداره کل نوسازی مدارس در قم

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم گفت: : از 19 پروژه پیش بینی شده این اداره کل برای بهره برداری در سال جاری، هفت پروژه با مشارکت خیرین است.

بهره‌برداری از 19 پروژه اداره کل نوسازی مدارس در قم

محسن پورگلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیش بینی بهره برداری از پروژه‌های اداره کل نوسازی استان قم اظهار کرد: پیش بینی تحویل پنج پروژه با 36 کلاس و 6 هزار و 600 متر زیربنای را در نیمه نخست سال و تحویل 10 پروژه با 61 کلاس و حدود 16 هزار متر زبنا را در نیمه دوم سال داریم.

وی ادامه داد: تحقق پیش‌بینی‌ها در مورد تحویل پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان قم بستگی به ابلاغ اعتبارات برای این پروژه‌ها دارد، اما امیدوار هستیم که حداقل 80 درصد پیش‌بینی‌ها در این خصوص در سال جاری محقق شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم افزود: از 19 پروژه پیش بینی شده این اداره کل برای بهره برداری در سال جاری، هفت پروژه با مشارکت خیرین است، از کل این پروژه‌ها 14 پروژه مدرسه و مابقی استخر، کارگاه فنی و حرفه ای، نمازخانه و فضای ورزشی است.

پورگلیان با اشاره به وضعیت عملکرد اداره کل نوسازی استان قم اظهار کرد: پیش بینی رشد پروژه‌های به بهره برداری رسیده این اداره کل را در سال جاری نسبت به سال گذشته در صورت ابلاغ اعتبارات داریم.

وی خاطرنشان کرد: رتبه استان قم در زمینه سرانه آموزشی در کشور در یک سال اخیر تغییر نکرد و رتبه استان در این زمینه در کشور 26 است.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول