اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پلمب پنج باب مغازه در شیراز به دلیل فروش متادون و قرص‌های روانگردان

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان فارس، از دریافت گزارش‌های مستند مردمی مبنی بر خرید و فروش متادون و قرص‌های روان‌گردان در یکی از خیابان‌های شیراز خبر داد.

پلمب پنج باب مغازه در شیراز به دلیل فروش متادون و قرص‌های روانگردان

سرهنگ ذبیح‌الله حیاتی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز، درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اطلاعات به ‌دست‌آمده از سوی مردم، پنج واحد صنفی در خیابان انوری پلمب و متخلفان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: در این راستا نیروهای پلیس به‌صورت نامحسوس  با همکاری منابع ما در خیابان انوری بر این ماجرا نظارت می‌کنند و مردم نیز در صورت مشاهده هم‌چین مواردی با ارائه مستندات با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۵۵۵۵۰ و ۲۱۸۵۵۵۷۰ تماس حاصل فرمایند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان فارس، در ادامه با اشاره به تعطیلی اصناف از ابتدای شیوع کرونا به ‌صورت خودجوش تأکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا بیشتر اصناف خودبخود کسب‌وکارشان را تعطیل کردند، اما در این میان واحدهایی نیز بودند که در حاشیه و با اعمال تخلف، فعال بودند که در این راستا با همکاری دستگاه‌های قضایی و اصناف هزار ۸۰۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب شدند.

حیاتی همکاری مردم را در این راستا بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: همچنین در ایام نوروز منازل، خانه‌های مسافر و هتل‌ آپارتمان‌هایی بودند که به‌صورت غیرقانونی اقدام به پذیرش مسافر کردند؛ در حالی ‌که طبق اعلام رسمی ستاد مقابله با کرونا کلیه واحدهای اقامتی تا هم‌اکنون تعطیل هستند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فارس افزود: بر این اساس، در سطح استان ۲۰ واحد مبله متخلف نیز شناسایی و پلمب شده و به مراجع قضایی ارجاع شدند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول