موسی احمدلو امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین شرکت گاز زنجان مرکز امداد 194 راهاندازی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمترسانی به صورت شبانهروزی است، گفت: سال قبل 51 هزار و 974 خدمت از سوی این مرکز ارائه شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا ۱۱ هزار و ۶۴۱ خدمت مربوط به وصل گاز پس از اتمام تعمیرات (تاین)، ۳ هزار و ۸۲۶ مورد وصل گاز عادی، یک هزار و ۴۸۵ مورد تماس فوری و ۱۵۴ مورد تماس جزئی، تماسهای خیلی فوری بوده است.
احمدلو با اشاره به اینکه اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریتهای گاز ۱۹۴ در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم هستند، گفت: سیستم تلفنی این مرکز، مجهز به ثبت تمامی مکالمات شهروندان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه از ارائه خدمات آموزشی توسط شرکت گاز به منظور جلوگیری از حوادث خبر داد و گفت: در این راستا آموزشهای لازم به دانشآموزان ارائه میشود.
وی با اشاره به ارائه سالانه بستههای آموزشی به 15 هزار دانشآموز مقطع پنجم ابتدایی افزود: این طرح با مشارکت و حضور مستقیم کارشناسان امداد در مدارس استان انجام میشود تا دانشآموزان با اصولیترین موارد ایمنی و مصرف بهینه گاز آشنا شوند.
انتهای پیام/73005/ق