اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 79 هزار نفر رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، ظرف 24 ساعت گذشته با مرگ یکهزار و 617 نفر، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا به 78 هزار و 795 نفر رسید.

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 79 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دانشگاه «جانز هاپکینز» گزارش کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ یکهزار و ۶۱۷ نفر دیگر، مجموع قربانیان ویروس ناشناخته کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۷۸ هزار و ۷۹۵ مورد افزایش یافت.

آمار و ارقام منتشر شده همچنین حاکی از آن است که ظرف شبانه روز گذشته، ۲۵ هزار و ۶۲۱ مورد جدید به مبتلایان به کرونا در آمریکا افزوده شده است تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۵۵۰ نفر برسد.

با اینحال، پایگاه worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون ۳۴۷ هزار و ۳۰۹ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور را ۸۰ هزار و ۳۷ مورد گزارش کرده است. ایالت نیویورک همچنان با ۳۴۳ هزار و ۴۰۹ مورد ابتلا و ۲۶ هزار و ۷۷۱ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که تاکنون دستکم چهار میلیون و ۱۰۱ هزار و ۵۳۶ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده‌ شده‌اند که از آن میانف ۲۸۰ هزار و ۴۳۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و مجموع یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۷۱۷ نفر بهبودی پیدا کرده‌اند. ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با ویروس «کووید-۱۹» در جهان را دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول