اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اریک اشمیث در فوریه گوگل را ترک کرده بود

اریک اشمیث یکی از موسسان گوگل در ماه فوریه با این شرکت خداحافظی کرده، امری که می‌تواند نشانگر پایان یک عصر در این شرکت بزرگ فناوری باشد.

اریک اشمیث در فوریه گوگل را ترک کرده بود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، وی که در سال های اخیر از حجم فعالیت‌های اجرائی خود به شدت کم کرده و تنها در حد مشاور فنی با گوگل و آلفابت همکاری می کرد در ماه فوریه روابط خود را با این شرکت ها قطع کرده است.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چرا اشمیث تصمیم گرفته گوگل را ترک کند، اما به نظر می رسد وی ترجیح می‌دهد در حوزه های دیگری متمرکز شده و در زمینه ارتقای فناوری های نظامی با دولت و ارتش آمریکا همکاری کرده و به آنها مشاوره بدهد.

 

اشمیث مدتی است که در گوگل و آلفابت نقش کلیدی ندارد. وی در سال ۲۰۱۱ از مدیرعاملی گوگل کنار کشیده بود و در سال ۲۰۱۷ هم از مدیریت اجرایی آلفابت کنار رفته بود. وی در سال ۲۰۱۹ هم از هیات مدیره آلفابت کناره گیری کرد. اشمیث به علت نقش آفرینی کلیدی در زمینه رشد گوگل و خلاقیت هایی که در این زمینه به خرج داده بود، به شدت مشهور شده بود. سرگی برین و لری پیچ موسسان گوگل از شم تجاری وی برای پیشرفت گوگل به خوبی استفاده کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول