اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مبتلایان به کرونا در آلمان به مرز 170 هزار نفر رسید

مؤسسه بیماری‌های عفونی «رابرت کخ» اعلام کرد که ظرف 24 ساعت گذشته با ابتلای 667 مورد جدید به کرونا، مجموع مبتلایان به این ویروس در آلمان به 169 هزار و 218 نفر افزایش یافت.

مبتلایان به کرونا در آلمان به مرز 170 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که مجموع مبتلایان به کرونا در جهان از مرز چهار میلیون نفر عبور کرد، مؤسسه بیماری‌های عفونی «رابرت کخ» امروز (یکشنبه) اعلام کرد که ظرف 24 ساعت گذشته، 667 مورد جدید به مبتلایان به «کووید-19» افزوده شده تا آمار کلی این ویروس در آلمان به 169 هزار و 218 نفر برسید.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، این مرکز بیماری‌های عفونی در آلمان همچنین گزارش کرد که ظرف 24 ساعت گذشته، 13 مورد فوتی مرتبط با ویروس کرونا در این کشور اروپایی به وقوع پیوسته تا مجموع قربانیان کرونا در آلمان به هفت هزار و 395 نفر برسد.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers گزارش کرد که تاکنون دستکم چهارمیلیون و 101 هزار و 775 نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا الوده شده‌اند که از این میان، 280 هزار و 443 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با کووید-19 در جهان را دارد و آلمان بعد از آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، روسیه و فرانسه در رده هفتم کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا قرار دارد.

خبرگزاری دویچه وله نیز گزارش کرد که درست چند روز بعد از آنکه مقام‌های فدرال و منطقه‌ای محدودیت‌های مرتبط با ویروس کرونا را کاهش دادند، تعداد مبتلایان به به کووید-19 در این کشور اروپایی مجدداً روند افزایشی پیدا کرد.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول