اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب‌دیده در بحران کرونا

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب‌دیده در بحران کرونا خبر داد.

تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب‌دیده در بحران کرونا

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب وارد آمدن ضرر و زیان بسیاری به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شده است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان خسارت وارده به اصحاب فرهنگ و هنر زنجان 5 میلیارد تومان بوده است، گفت: وزار‌تخانه برای حمایت از این کسب و کارها تمهیداتی اندیشیده است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا بخشودگی سهم کارفرما در بیمه هنرمندان در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد را خواهیم داشت، افزود: طبق برآورد‌های انجام شده سهم کارفرما بین 600 هزار تا 2 میلیون تومان است که وزارتخانه نسبت به بخشودگی آن اقدام می‌کند.

علیمحمدی از تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب‌دیده در بحران کرونا خبر داد و گفت: نظر به درخواست فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرصت ثبت و ویرایش اطلاعات متقاضیان را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت) برای هر سه رسته تمدید کرد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از اجرای طرح بهارانه کتاب و اجرای آن به مدت 10 روز خبر داد و گفت: در زنجان 6 کتابفروشی مجری این طرح هستند.

وی تصریح کرد: «پاتوق کتاب زنجان»، «شهر کتاب زنجان»، کتابفروشی «منهاج» با مدیریت، «کتابکده فرهنگ»، «کتاب‌شهر خرم‌دره»، «کتاب بهمن ابهر» مجری این طرح هستند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول