اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف بیش از 141 کیلو تریاک در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 141 کیلو و 700 گرم ماده مخدر تریاک از یک دستگاه تریلر، طی یک عملیات پلیسی خبر داد.

کشف بیش از 141 کیلو تریاک در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اقدام اطلاعاتی و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل، مطلع شدند یکی از عناصر اصلی سوداگران مرگ قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به غرب کشور منتقل کند.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای مواصلاتی اعزام و طی رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت یک دستگاه تریلر را در محور زنجان-قزوین شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استانزنجان اذعان کرد: با توجه به اینکه بار تریلر کود شیمیایی بود، پس از هماهنگی با مقام قضایی به مقر انتظامی منتقل و در بازرسی دقیق از آن 25 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 141کیلو و 700گرم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری یک نفر در رابطه با این پرونده گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/73004/ق
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول