اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مرحله دوم رزمایش «مواسات» در بوشهر/ توزیع 40 هزار بسته معیشتی

مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در سال روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) هم زمان با سراسر کشور از ساعت 15 تا 19 در جایگاه نماز جمعه بوشهر و مراکز شهرستان‌های این استان برگزار شد.

مرحله دوم رزمایش «مواسات» در بوشهر/ توزیع 40 هزار بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در بوشهر اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 130 هزار بسته معیشتی در استان بوشهر توزیع شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: 35 هزار بسته از این تعداد در مرحله نخست و 40 هزار بسته نیز در مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بین فقرا، مستضعفین و کسانی که در زمینه ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شده‌اند تقسیم شده است و بقیه این بسته‌ها نیز از ابتدای شیوع این ویروس تا قبل از آغاز این رزمایش توسط مردم سخاوتمند استان بوشهر تهیه و توزیع شده است.

وی تصریح کرد: برای انجام رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه قرارگاهی در استان بوشهر به ریاست آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و عضویت سایر مسؤولین استان تشکیل شد که هشت کمیته مختلف در این قرارگاه برای برگزاری این رزمایش راه‌اندازی شد.

عضو ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان بوشهر افزود: مسؤولیت کمیته جمع‌آوری و تقسیم بسته‌های معیشتی این رزمایش به سپاه واگذار شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول