اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

«کرگدن‌های روی دیوار» منتشر شد

«کرگدن‌های روی دیوار» به نویسندگی زهره میر‌عیسی‌خانی نویسنده جوان زنجانی منتشر شد.

«کرگدن‌های روی دیوار» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، «کرگدن‌های روی دیوار» مجموعه داستان‌های کوتاه زهره میرعیسی‌خانی، نویسنده جوان زنجانی منتشر شد.

این کتاب مشتمل بر هفت داستان است که تنهایی و انزوای انسان امروز را به تصویر می‌کشد و در هر داستان شخصیت‌ها ضمن درگیری با مشکلات و حوادث خود، با حس تنهایی نوعی کنار می‌آیند.

«باغ اناری» برگزیده داستان جشنواره بانه و جشنواره ادبی تبریز در سال‌های 90، «کرگدن‌های روی دیوار»،«انتهای خیابان بهار»، «شهر چنارها»، «گربه مرده» و«زنی زیر باران دف میزند» از جمله داستان‌های این کتاب است.

زهره میرعیسی‌خانی نویسنده این مجموعه داستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: این کتاب شامل داستان‌های مختلف با موضوعاتی درباره مشکلات انسان‌هاست که در قالب آن خلق و خوی انسان‌ها و حس تنهایی اشخاص هم روایت شده است.

این نویسنده زنجانی افزود: در چاپ مجموعه داستان «کرگدن‌های روی دیوار» سلمان کریمی از اساتید همراهم بیشترین نقش را داشته و کمک شایانی به گردآوری آن کرده است.

وی در ادامه به مصائب 15 سال فعالیت نویسندگی خود اشاره کرد و گفت: داستان‌نویسی در شهرستان با مشکلات بسیاری روبه روست چون فضای بسته شهرستان موجب بروز مشکلاتی شده و در نتیجه بی‌انگیزگی فعالان این حوزه را به دنبال دارد.

میرعیسی‌خانی با اشاره به اینکه نویسندگی از نظر مالی پاسخگوی فعالان این حوزه نیست، تصریح کرد: برای فعالیت در این حوزه باید از خواسته‌های مالی چشم‌پوشی کرد، چرا که به هیچ وجه نمی‌توان به لحاظ مالی بر آن تکیه کرد.

وی با انتقاد از اینکه چاپ کتاب امروز تبدیل به یک تفریح شده است، گفت: گاها برخی مشکلات موجب می‌شود که یک فرد بی‌تجربه کتاب چاپ کند، اما شخص دیگر با تجربه بسیار، نتواند این کار را انجام دهد.

این نویسنده زنجانی تصریح کرد: هم اکنون در حال نگارش یک رمان هستم که اتمام آن شاید در حدود دو سال طول بکشد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول