اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

فارس من| جدیدترین وضعیت اینترنت رایگان آموزش مجازی/ اینترنت 90 تا 95 درصد دانشگاه‌ها رایگان شد

اردیبهشت‌ماه به اواسط خود رسیده و ارسال فهرست اسامی بهنگام‌شده دانشگاه‌ها به وزارت ارتباطات برای دریافت اینترنت رایگان ادامه دارد.

فارس من| جدیدترین وضعیت اینترنت رایگان آموزش مجازی/ اینترنت 90 تا 95 درصد دانشگاه‌ها رایگان شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار «برقراری اینترنت رایگان دانشجویان برای آموزش مجازی» شده اند.

خبرنگار فارس جدیدترین وضعیت اینترنت رایگان آموزش مجازی را پیگیری کرده است.

اردیبهشت به نیمه رسیده و ارسال فهرست اسامی به هنگام شده دانشگاه ها به وزارت ارتباطات برای اینترنت رایگان به طور مرتب ادامه دارد.

سید علی اکبر صفوی رئیس کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این باره به خبرنگار فارس، گفت: با توجه به اینکه شرکت های اینترنتی و اپراتورهای موبایل متعدد هستند و هر دانشجو با یک اینترنت به سامانه وصل می شود، یکی از سوالات شایع که از سوی دانشگاه ها و دانشجویان اعلام می شود این است که از کجا بفهمند که اینترنت رایگان شده و دچار سردرگمی هستند؛ به همین خاطر نظر ما این بود که هر اپراتوری که این خدمت را عرضه کرد نامه آن را اعلام کند.  

وی با بیان اینکه لیست کامل دانشگاه هایی تا کنون اطلاعات صحیح خود را برای دریافت اینترنت رایگان به وزارت علوم ارسال کرده بودند، در دهه اول اردیبهشت به وزارت ارتباطات اعلام شده است، گفت: با این لیست در آمار جدید رایگان شدن اینترنت دانشگاه‌ ها پیشرفت های خوبی خواهیم داشت.

* جدیدترین وضعیت رایگان شدن اینترنت دانشگاه ها

صفوی گفت: با آخرین فهرست، اسامی ۹۰ تا ۹۵ درصد دانشگاه های متقاضی دریافت اینترنت رایگان در لیست دریافت این خدمت دیده شد.

به گزارش فارس، در مجموع ۷۷۰ ای پی برای وزارت ارتباطات ارسال شده است؛ این ای پی ها شامل ۳۷۴ مورد دانشگاه‌های دولتی، ۲۸۳ مورد دانشگاه‌های غیرانتفاعی، ۳۰ مورد دانشگاه پیام نور، ۳۰ مورد دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای و ۵۰ مورد جهاد دانشگاهی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول