اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سؤال مجلس از وزیر صمت درباره افزایش قیمت خودرو

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی از تصمیم نمایندگان در خصوص سؤال از وزیر صمت برای پاسخگویی درباره موضوع افزایش قیمت خودرو خبر داد.

سؤال مجلس از وزیر صمت درباره افزایش قیمت خودرو

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بنده قرار است از رییس مجلس درخواست کنم وزیر صنعت، معدن و تجارت را به مجلس دعوت کند تا در صحن علنی، علت افزایش قیمت خودرو به این شکل را توضیح دهد؛ البته طی روزهای گذشته تذکرات لازم نیز به وزیر داده شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش‌تر نیز به وزیر صمت در رابطه با نحوه قیمت‌گذاری، ثبت نام و تامین خودرو تذکر داده‌ایم که این شیوه در شأن کشور ما نیست و باید آن را اصلاح کنند؛ خصوصا در شرایطی که قیمت خودرو به پارامتری برای افزایش قیمت سایر کالاها تبدیل شده است.

وی در ارتباط با علل افزایش قیمت خودرو اظهار داشت: علاوه بر ضعف‌های مدیریتی در تولید و توزیع خودرو، هجوم نقدینگی نیز به این افزایش قیمت‌ها دامن زده‌است؛ البته وزیر صمت در این مورد باید پاسخگو باشد.

حاجی‌دلیگانی درباره واگذاری سهام خودروسازی‌ها به مردم در قالب سهام عدالت عنوان کرد: این دست اقدامات تاثیری بر روی حل مشکلات کیفیت و قیمت خودرو ندارد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در خصوص ورود نهادهای نظامی به بخش خودروسازی نیز تصریح کرد: هیچ گونه منع قانونی برای فعالیت نهادهای نظامی و بخش خصوصی در این صنعت وجود ندارد و در شرایط فعلی، حضور آن‌ها می‌تواند به شکستن انحصار خودرو کمک کند.

انتهای پیام/۳۲۱۲/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول