اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نیویورک‌تایمز: یک سوم تلفات کرونا مربوط به خانه‌های سالمندان آمریکا است

طبق گزارش یک روزنامه آمریکایی، در حالیکه تنها 10 درصد از کل موارد ابتلا به کرونا متعلق به مراکز نگهداری سالمندان آمریکا است اما یک سوم از مرگ و میر مرتبط با این ویروس به خانه‌های سالمندان آمریکا می‌شود.

نیویورک‌تایمز: یک سوم تلفات کرونا  مربوط به خانه‌های سالمندان آمریکا است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق آمار و ارقام پایگاه داده‌های روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز»، یک سوم از مجموع مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به خانه‌های سالمندان این کشور مربوط می‌شود.

طبق این گزارش، دستکم ۲۵ هزار تن از سالمندان و کارکنان خانه‌های سالمندان و مراکز مراقبت و نگهداری طولانی‌مدت از افراد سالمند در سراسر آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی در این خصوص نوشت نوشت در شرایطی که تنها ۱۰ درصد از مجموع ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا، مربوط به خانه‌های سالمندان و مراکز مراقبت‌های طولانی‌مدت از افراد سالمند مربوط می‌شود اما یک سوم از مرگ و میر مرتبط با این ویروس ناشناخته در این مراکز و خانه‌های سالمندان رخ می‌دهد.

طبق این گزارش، ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۴۳ هزار را در حدود هفت هزار و ۵۰۰ مرکز نگهداری از سالمندان آمریکا آلوده کرده است.

چندی پیش نیز شبکه سی ان ان در گزارشی به نقش کمبود تجهیزات، کوتاهی در مراقبت‌های درمانی، نبود شفافیت در ارائه اطلاعات از سوی دولت و اقدامات پیشگیرانه ناکافی برای کنترل بیماری در گسترش ویروس کرونا در آسایشگاه‌های سالمندان آمریکا اشاره کرد. (جزئیات بیشتر)

طبق آخرین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، تاکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر از مردم آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و نزدیک به 79 هزار تن از آنها نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول