اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هاکی آذربایجان‌شرقی به دنبال مکانی مناسب در مجموعه ورزشی یادگار امام

رئیس هیات هندبال آذربایجان‌شرقی گفت: این هیات نیازمند توجه بیشتر بخش خصوصی است تا بتواند در لیگ‌های مختلف تیم های این استان حضور داشته باشند.

هاکی آذربایجان‌شرقی به دنبال مکانی مناسب در مجموعه ورزشی یادگار امام

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میرمعصوم سهرابی در مجمع انتخاباتی این هیات گفت: ایجاد مکانی مناسب در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز برای این رشته ورزشی را درخواست کرد تا با افزایش پایگاه‌های این رشته ورزشی در استان، هاکی استان به رشد سال‌های قبل خود از لحاظ کیفیت و کمیت برسد.

سهرابی ادامه داد: حمایت بخش خصوصی استان برای تشکیل تیم‌های هاکی استان و حضور در لیگ‌های مختلف کشور یکی دیگر از خواسته‌های‌مان است که با مساعدت مالی هواپیمایی آتا که از حامیان ورزش استان است، می توانیم به این موضوع نایل شویم.

مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان آذربایجان شرقی به ریاست ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور کاراندیش نماینده فدراسیون و عضو هیات رئیسه فدراسیون هاکی کشور در سالن کنفرانس اداره کل استان برگزار شد که در نهایت میرمعصوم سهرابی 4 سال دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول