اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی/ کاهش آمار جان باختگان و مبتلایان به کرونا در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آمار جان‌باختگان و مبتلایان بستری‌شده در بیمارستان‌ها نسبت به دو هفته گذشته کاهش یافته است.

آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی/  کاهش آمار جان باختگان و مبتلایان به کرونا در استان

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز, محمدحسین صومی امروز در نوزدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، در گزارشی از آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان ارائه کرد و اظهار داشت: آمار جان‌باختگان و مبتلایان بستری‌شده در بیمارستان‌ها نسبت به دو هفته گذشته کاهش یافته است.
 
وی  با اشاره به اینکه غربال‌گری و بیماریابی در استان به سمت مراجعه سرپایی سوق یافته است، افزود: تبریز از نظر مراجعه افراد به مراکز 16ساعته در سطح کشور رتبه اول را دارد و از نظر تعداد بیماران ترخیص‌شده و نمونه‌گیری از افراد مشکوک نیز نسبت به میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.
 
هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز گزارشی از وضعیت آماده‌سازی نقاهت‌گاه‌های بیماران بهبودیافته از کرونا ارائه کرد و گفت: هم‌اکنون 450 تخت نقاهت‌گاهی در تبریز آماده پذیرش است و در شهرستان‌های دیگر به ترتیب اولویت مراکز نقاهت‌گاهی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول