اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

اولتیماتوم وزیر صنعت برای ساماندهی ۲۴ ساعته بازار خودرو همزمان با ریزش قیمت‌ها

در شرایطی که بازار خودرو به دلیل بازگشت شورای رقابت به قیمت گذاری و تاکید مسئولان بر لزوم برخورد با سوداگران بازار با ریزش قیمت‌ها روبرو شده، وزیر صنعت به سازمان‌ حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار مسئولیت داد تا ظرف 24 ساعت آینده بازار خودرو را ساماندهی کنند.

اولتیماتوم وزیر صنعت برای ساماندهی ۲۴ ساعته بازار خودرو همزمان با ریزش قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا رحمانی در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازار که با حضور جمعی از صاحبنظران، دانشگاهیان و انجمن های مرتبط که در وزارت صنعت برگزار شد، اظهار داشت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مکلف است در روش های کنترل و نظارت خود بر بازار خودرو تجدید نظر کند و در سریعترین زمان ممکن و برای فروکش کردن تلاطم به وجود آمده در این بازار، اقدامات مقتضی را انجام و نتایج را به مردم گزارش کند.

وی اضافه کرد: شورای رقابت نیز باید تا فردا، طبق دستورالعمل های خود نسبت به تعیین قیمت خودرو اقدام و نتیجه را به ستاد تنظیم بازار کشور جهت تصویب نهایی ارائه کند.

رحمانی تاکید کرد: در همین راستا ستاد تنظیم بازار نیز ضرورت دارد در اسرع وقت نسبت به تصویب نهایی تصمیمات اعلامی شورای رقابت با اولویت تامین حداکثری حقوق مردم اقدام و اطلاع رسانی نماید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکیدات انجام شده به مدیران خودروسازی کشور در جلسه روز گذشته خود با آنها، تصریح کرد: خودروسازان تکلیف دارند در نحوه ثبت نام متقاضیان، اصلاحات لازم را اعمال کنند و در این خصوص شفاف سازی کنند.

رحمانی گفت: هر یک از این اقدامات باید تا 24 ساعت آینده به گونه ای برنامه ریزی و عملیاتی شوند تا بازار به نحو مطلوبی مدیریت شود و مصرف کنندگان واقعی خودرو بتوانند به سهولت دسترسی به خودرو داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی دیروز و امروز در جلسات متعدد و مستمر، با حضور صاحب نظران، انجمن ها، تشکل های تخصصی و مسئولان مرتبط با صنعت خودرو، مسائل و اتفاقات روزهای اخیر بازار خودرو را مورد بررسی دقیق قرار داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول