اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نمایندگان منتخب گلستان هم‌قسم شده‌اند/ مشکل هر شهرستان مشکل تمام استان است

نماینده منتخب مردم شرق گلستان در مجلس با اشاره به ایجاد وحدت عملی در میان منتخبان مردم استان گلستان، گفت: ما در مجمع نمایندگان منتخب هم‌قسم شده‌ایم مشکل هر نقطه‌ای از استان را مشکل تمام استان بدانیم.

نمایندگان منتخب گلستان هم‌قسم شده‌اند/ مشکل هر شهرستان مشکل تمام استان است

رضا آریان‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی میان نمایندگان حوزه‌های انتخابیه مختلف استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروز دیگر نوبت استان گلستان است که پس از مدت‌ها محرومیت طعم توسعه واقعی را چشیده و ظرفیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف با همت و همدلی مردم و مسوولان به شکوفایی برساند.

وی با بیان اینکه در برخی از دوره‌های گذشته وحدت نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به صورت عملی دیده نشده است، افزود: در بسیاری از دوره‌ها نمایندگان شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه مختلف به صورت جزیره‌ای عمل کرده و نتوانستند فرآیند توسعه را به صورت متوازن و در سطح کلان در استان گلستان عملیاتی کنند.

* نگاه تک‌بعدی نمایندگان تنها به حوزه انتخابیه خود، استان را از محرومیت نجات نخواهد داد/ انتقاد نماینده منتخب شرق استان از توسعه غیرمتوازن در سطح استان گلستان

منتخب مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وقتی یک نماینده فقط سنگ حوزه انتخابیه خود را به سینه زده و از توسعه استان در شاخص‌های مختل غافل شود نتایج خوبی به بار نخواهد آورد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین نتایج این رویه این است که امروز استان گلستان با وجود حجم انبوه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجودش در شاخص‌های توسعه در زمره 10 استان آخر باشد.

آریان‌پور با انتقاد از توسعه غیرمتوازن در سطح استان گلستان، تصریح کرد: امروز همگان شاهد هستیم که با وجود ظرفیت‌های فراوان شرق استان و وسعت و تنوع زمینه‌های توسعه‌ای این منطقه از جمله محروم‌ترین نقاط استان و شمال کشور به شمار می‌رود.

* نمایندگان منتخب معتقد هستند مشکل هر کجای استان مشکل تمام استان گلستان است

وی با اشاره به اینکه با آسیب‌شناسی صورت گرفته توسط مجمع نمایندگان منتخب از دوره‌های قبلی مجلس و عملکرد نمایندگان استان در این دوره‌ها چارچوب خوبی را برای فعالیت خودمان تعیین کرده‌ایم، گفت: امروز همه نمایندگان منتخب معتقد هستند مشکل هر کجای استان مشکل تمام استان گلستان است.

منتخب مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی بر هم‌قسم شدن نمایندگان منتخب استان گلستان برای توسعه تمام استان تاکید کرد و ادامه داد: ما در مجمع نمایندگان به یکدیگر قول داده‌ایم با حفظ اصول و چارچوب‌های قانونی و عدم دخالت در حوزه‌های انتخابیه یکدیگر برای مشکلات همه شهرستان‌ها با هم و در کنار هم تلاش کنیم.

* برای توسعه استان گلستان باید از ظرفیت همه نمایندگان بهره کافی را ببریم

آریان‌پور با بیان اینکه در طی یکی دو ماه گذشته و دیدارهای مجمع نمایندگان منتخب با وزرا و مسوولان مختلف کشور بر مشکلات اساسی و زیرساخت‌های استان تاکید شده است، اضافه کرد: در این جلسات در کنار تشریح ظرفیت‌های استان گلستان مشکلات عمده و کلان استان در سراسر جغرافیای آن مطرح شده است.

وی با تقدیر از شرح صدر و نگاه دوربرد نمایندگان منتخب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، افزود: همه ما می‌دانیم که بسیاری از مشکلات در شهرستان‌های مختلف استان با پیگیری یک نماینده نمی‌تواند به نتیجه برسد و به همین منظور باید از ظرفیت همه نمایندگان بهره کافی را ببریم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول