اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جانسون فردا در پارلمان تدابیر جدید مربوط به کرونا را اعلام می‌کند

نخست وزیر انگلیس از تداوم محدودیتها در این کشور تا ابتدای ماه آینده میلادی خبر داد و اعلام کرد که فردا در پارلمان تدابیر جدید را اعلام خواهد کرد.

جانسون فردا در پارلمان تدابیر جدید مربوط به کرونا را اعلام می‌کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخست‌وزیر انگلیس یکشنبه شب به وقت تهران از تصمیمات جدید مرتبط با کرونا از جمله  تداوم محدودیتها تا ماه آینده میلادی و اتخاذ تدابیر جدید در این کشور برای از سرگیری فعالیت‌ها خبر داد.

به گزارش روزنامه «استاندارد» «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در سخنانی در این زمینه گفت: «محدودیتها در انگلیس دستکم تا یکم ماه ژوئن (دوشنبه 12 خرداد) ادامه خواهند داشت.»

جانسون در ادامه با ذکر این که اینک زمان رفع محدودیتها نیست، افزود: «ما یک مسیر و یک برنامه داریم و همه افراد در دولت در تلاش همه جانبه  برای نجات جان  مردم، احیای مشاغل و بازیابی آزادی‌های مورد نیاز  هستند.»

نخست‌وزیر انگلیس در ادامه بر لزوم وجود قرنطینه برای افرادی که قصد ورود به این کشو را دارند تاکید کرد. جانسون همچنین به بازگشایی تدریجی و مرحله به مرحله مغازه‌ها و مدارس ابتدایی از یکم ژوئن (12 خرداد) اشاره کرد.

بوریس جانسون همچنین به بدترین سناریوی ممکن در این زمینه و مرگ 500 هزار نفر در انگلیس اشاره کرد و مدعی شد با تمهیدات صورت گرفته از مرگ نیم میلیون تن جلوگیری شده است. وی همچنین گفت که پنج سطح هشدار کرونا در انگلیس تعیین شده که اینک این کشور در حالت چهارم و در حال حرکت به سطح سوم قرار دارد.

جانسون از شهروندان کشورش خواست در صورت امکان از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نکنند. وی افزود که جزئیات تدابیر جدید را فردا در پارلمان اعلام خواهد کرد.

به نوشته وبگاه مرجع «ورلدو میترز» انگلیس در جایگاه سوم جدول جهانی کرونا قرار دارد. تاکنون 219183 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و  31855 نفر نیز جان باخته‌اند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول