اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اشتغالزایی برای 62 هزار زنجانی از محل صدور جواز تأسیس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به صدور 2 هزار و 217 فقره جواز تأسیس در استان گفت: سرمایه‌گذاری این طرح‌ها 340 هزار میلیارد ریال بوده و اشتغالزایی آنها نیز 62 هزار نفر است.

اشتغالزایی برای 62 هزار زنجانی از محل صدور جواز تأسیس

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان صمت فراهم ساختن زمینه فعالیت واحدهای صنعتی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از رشد 35 درصدی صدور جواز تاسیس در استان خبر داد و گفت: سال قبل یک هزار و 32 فقره جواز تأسیس در استان صادر شد.
وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری این طرح‌ها 83 هزار میلیارد ریال بوده است، افزود: میزان اشتغالزایی این طرح‌ها نیز 17 هزار و 664 نفر بوده است.
فغفوری با بیان اینکه بیشترین مجوزهای صادره مربوط به محصولات فلزی و فابریکی است، گفت: همچنین ساخت مواد و محصولات شیمیایی و محصولات غذایی و آشامیدنی نیز از دیگر مجوزهای صادر شده در استان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: طبق برآورد انجام شده استان زنجان در زمینه صدور جواز تاسیس رتبه نهم را در کشور  دارد.
وی با اشاره به صدور 2 هزار و 217 فقره جواز تأسیس در استان گفت: سرمایه‌گذاری این طرح‌ها 340 هزار میلیارد ریال بوده و اشتغالزایی آنها نیز 62 هزار نفر است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول