اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اختصاص 140 میلیارد تومان برای اشتغال نیازمندان استان قزوین

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال 99 که از سوی مقام معظم رهبری، به نام جهش تولید نام گذاری شده است، برای اشتغال نیازمندان 140 میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

اختصاص 140 میلیارد تومان برای اشتغال نیازمندان استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سید مرتضی دهقانی محمدآبادی بیان کرد: توانمندسازی راهبرد اصلی خدمت به نیازمندان است چراکه با چنین رویکردی می‌توانند به استقلال معیشتی دست یابند.

وی ادامه داد: برای این منظور ایجاد فرصتهای شغلی محور برنامه‌های توانمندسازی است چرا که با فراهم سازی بستر ایجاد درآمد برای مددجویان، ارتقای وضعیت معیشتی آنها رقم خواهد خورد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: در سال 99 که از سوی مقام معظم رهبری، به نام جهش تولید نام گذاری شده است، برای اشتغال نیازمندان 140 میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

وی اضافه کرد: گام نخست برای اشتغال، داشتن مهارت است بدین منظور مددجویان دارای مهارت شناسایی شده و برای مددجویان فاقد مهارت نیز، دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز آنها برگزار می‌شود.

دهقانی محمدآبادی افزود: این آمادگی در کمیته امداد وجود دارد تا به تناسب نیاز کارفرمایان برای آنها نیروی کار را در حرفه مورد تقاضای آنها آموزش دهیم و نیروی کار دارای مهارت را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در واقع کمیته امداد با استفاده از توانایی و ظرفیت‌های موجود و نیروی آماده بکار مددجویی تلاش می‌کند تا نقش خود را در جهش تولید و ارتقای زندگی مددجویان فراهم کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: پیش بینی می‌کنیم با کمک دستگاه‌های مختلف، همراهی مردم و استفاده از ظرفیت‌های مختلف میزان اشتغال ایجاد شده برای نیازمندان و محرومان را در سال 99 تا چهار هزار و 880 شغل برسانیم.

وی تأکید کرد: عموم کارفرمایان می‌توانند از بسته تشویقی کمیته امداد بهره مند شوند که بر این اساس برای هر کارفرما دو نوع حمایت تدارک دیده شده که به انتخاب کارفرما از آن بهره مند خواهند شد.

دهقانی محمدآبادی یادآورشد: کارفرمایان براساس بسته تشویقی می‌توانند برای ایجاد اشتغال هر مددجو تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده و یا از پرداخت حق بیمه مددجوی بکارگیری شده تا دو سال معاف شوند و این مبلغ از سوی کمیته امداد امام (ره) پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول