اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

350 زندانی جرائم غیرعمد در کرمانشاه چشم‎انتظار کمک خیرین هستند

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: 350 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان چشم‌انتظار کمک خیرین برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده هستند.

350 زندانی جرائم غیرعمد در کرمانشاه چشم‎انتظار کمک خیرین هستند

بابک ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به عملکرد ستاد مردمی دیه در استان، اظهار داشت: حدود 15 سال است ستاد دیه استان کرمانشاه با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ستاد دیه طی سال‌های متوالی همواره نسبت به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد فعالیت داشته است؛ به طوری‌که سال گذشته با کمک خیرین 120 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی معادل 21 میلیارد و 500 میلیون تومان از زندان‌های استان آزاد شده اند که این تعداد با گذشت شکات به مبلغ حدود 6.5 میلیارد تومان، کمک ستاد دیه و غیره به آغوش گرم خانواده برگشتند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: همه ساله در ماه مبارک رمضان سنت حسنه جشن گلریزان به مدد خیرین و نیکوکاران با هدف زنده نگهداشتن سنت عفو، گذشت و بخشش و ایجاد روحیه بخشش و سخاوتمند در سطح استان برگزار می‌شد.

وی تصریح کرد: امسال با توجه با شیوع ویروس کرونا جشن گلریزان همچون سال‌های گذشته به‌صورت سنتی و همایش‌های تجمعی برگزار نمی‌شود، اما در زندان‌های استان 350 زندانی مشمول ستاد دیه همچنان چشم‌انتظار دست‌های یاری‌گر مردم نوع‌دوست استان هستند.

ترابی با بیان اینکه مراسم گلریزان آزادسازی زندانیان غیرعمد در استان به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: مردم نوع‌دودست و خیّر استان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت بانک صادرات به شماره «6037691990091043» و یا شماره حساب سیبا «0106342515007» واریز کنند تا زمینه آزادی تعدادی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان توسط ستاد دیه فراهم شود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول