اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرونا نشست استماع سنای آمریکا درباره این ویروس را مجازی کرد

رئیس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنای آمریکا خبر داد، نشست استماع این کمیته با حضور اعضای کارگروه کاخ سفید برای مقابله با ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

کرونا نشست استماع سنای آمریکا درباره این ویروس را مجازی کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به دنبال ابتلای یک عضو دفتر رئیس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی مجلس سنای آمریکا به کرونا و قرنطینه شدن اعضای ارشد کارگروه ویژه کاخ سفید برای مقابله با ویروس کرونا، نشست استماع این کمیته به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار می‌شود.

در بیانیه رئیس دفتر «لامار الکساندر» سناتور جمهوریخواه ایالت تنسی و رئیس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنای آمریکا اعلام شد، به دنبال مثبت شدن تست کرونای یکی از اعضای این دفتر سناتور الکساندر هر چند هیچ نشانه ای از ابتلا ندارد اما تصمیم گرفته برای ۱۴ روز در قرنطینه خانگی در تنسی بماند و به محل کارش در واشنگتن برنگردد.

در ادامه بیانیه آمده است: «سناتور (لامار الکساندر) از راه دور به کار ادامه خواهد داد و ریاست جلسه استماع سه شنبه صبح (به وقت آمریکا) را از طریق ویدئو کنفرانس برعهده خواهد گرفت، نشستی که دکتر آنتونی فائوچی، دکتر رابرت ردفیلد، دکتر برت گیرویر و دکتر استفان هان به عنوان شاهد در آن حضور می‌یابند».

به گزارش اسپوتنیک، نشست استماع سنای آمریکا به منظور بررسی پاسخ دولت دونالد ترامپ به شیوع ویروس کرونا برگزار خواهد شد، ویروسی که جان بیش از ۷۹ هزار نفر را در این کشور گرفته است.

جلسه استماع ویدئو کنفرانسی کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنای آمریکا در حالی برگزار خواهد شد که روز گذشته خبر قرنطینه شدن سه عضو ارشد بخش بهداشت و درمان این کشور شامل آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های واگیردار خبرساز شده بود.

فائوچی به همراه دکتر «رابرت ردفیلد»، مدیر مرکز پیشگیری و کنترل بیماری آمریکا و دکتر «استفن هان»، کمیسر سازمان دارو و غذای آمریکا بعد از تماس با فردی مبتلا به کرونا در کاخ سفید به قرنطینه دو هفتگی رفتند.

این اقدمات بعد از آن اتخاذ شد که روز جمعه آزمایش کرونای «کیتی میلر» مدیر مطبوعاتی مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا مثبت اعلام شد. وی در جلسات کارگروه کرونا ویروس کاخ سفید با حضور ردفیلد، هان و فائوچی شرکت کرده بود.

از سوی دیگر برخی منابع آمریکایی خبر دادند که مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا از بقیه کارکنان کاخ سفید دور نگه داشته شده و خود را قرنطینه کرده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول