اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نخست وزیر بریتانیا از بازگشایی سینماها خبر داد

«بوریس جانسون» اعلام کرد که سینماهای بریتانیا به همراه برخی دیگر از اماکن عمومی اول ماه می(یازدهم تیرماه) بازگشایی خواهند شد.

نخست وزیر بریتانیا از بازگشایی سینماها خبر داد

 به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد که این هفته ضمن ادامه مقررات قرنطینه و محدودیت مسافران ورودی به کشور، سالن های سینما بازگشایی می شوند.

از زمان اعمال قرنطینه و محدودیت های بریتانیا از ۲۳ ماه مارس می گذرد و بریتانیا تا کنون وارد هشتمین هفته طرح فاصله گذاری اجتماعی شده است و انتظار می رفت که «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا در سخنان از پیش ضبط شده یکشنبه شب، خبر از بازگشایی سینماها و برخی اماکن عمومی در بریتانیا را صادر کند.

جانسون در یک سخنرانی طرح بهبود شرایط قرنطینه کشور و نخستین برنامه چگونگی راه اندازی مجدد اقتصاد بریتانیا را توضیح داد.

جانسون گفت که شرایط قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی ادامه خواهد داشت، اما اکنون طرحی سه مرحله ای برای کاهش محدودیت ها اعمال خواهد شد.

طی هفته پیش رو کارکنان ارگان های ضروری نظیر کارگران ساخت و ساز و آنها که نمی توانند از خانه کار کنند بطور جدی برای بازگشت به کار تشویق می شوند.

علاوه بر آن، بریتانیایی ها می توانند برخلاف محدودیت قبلی که تنها یک روز چهارشنبه می توانستند ورزش کنند، قادر خواهند بود بدون محدودیت ورزش کنند.

از اول ژوئن، بازگشایی مرحله ای مغازه ها و مدارس آغاز می شود.جانسون امیدوار است اماکن عمومی بتوانند دوباره کار خود را آغاز کنند و این شامل سینماها نیز می شود.

وزارت بهداشت انگلیس روز جمعه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۶ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند که این رقم بالاترین میزان مرگ‌ومیر روزانه بر اثر ابتلا به کرونا در انگلیس طی یک هفته اخیر به شمار می‌رود.

با احتساب این آمار‌های امروز، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس اکنون به بیش از ۳۱ هزار نفر رسیده است. این کشور از لحاظ تعداد قربانیان ویروس کرونا رتبه اول قاره اروپا و رتبه دوم جهان را به خود اختصاص داده است.
 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول