اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیام رئیس‌جمهور ایران به امیر کویت

سفیر جمهوری اسلامی ایران با معاون وزیر خارجه کویت دیدار و درباره تحولات منطقه‌‌ای و بین‌المللی در بحبوحه تلاش برای مبارزه با ویروس کرونا، گفت‌وگو کرد.

پیام رئیس‌جمهور ایران به امیر کویت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد ایرانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با «خالد الجارالله» معاون وزیر خارجه کویت دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری کویت، ایرانی و الجارالله در این دیدار روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در سایه تلاش برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا را بررسی کردند.

 

 

خبرگزاری کویت (کونا) با اعلام این خبر افزود که ایرانی در این دیدار پیام مکتوب «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران به «صباح الأحمد الجابر الصباح» امیر کویت را تقدیم الجارالله کرد.

پیشتر سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای به وزرای دفاع و روسای ستاد نیروهای مسلح کشورهای منطقه از آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای تبادل و انتقال تجربیات در مبارزه با ویروس کرونا خبر داده بود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول