اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

جدیدترین فروشگاه انتشارات امیرکبیر افتتاح شد

جدیدترین فروشگاه موسسه انتشارات امیرکبیر در خیابان کریم‌خان تهران راه‌اندازی شد.

جدیدترین فروشگاه انتشارات امیرکبیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارمین فروشگاه کتاب این موسسه در خیابان کریمخان تهران فعال شد. این فروشگاه در ضلع شمال‌غربی تقاطع خیابان‌های کریم‌خان و میرزای شیرازی واقع شده است.

جدیدترین شعبه فروشگاه انتشارات امیرکبیر با عنوان «فروشگاه کتاب‌های جیبی» فعالیت خود را از اردیبهشت ۱۳۹۹ آغاز کرد. موسسه انتشارات امیرکبیر دارای سه نشر به نام‌های امیرکبیر، شکوفه و کتاب‌های جیبی است.

این فروشگاه یک کتابفروشی کوچک محلی محسوب می‌شود که با زیر بنای ۲۰ مترمربع و بیش از ۴ هزار عنوان کتاب قرار است در محورهای ادبیات داستانی، رمان، فلسفه و تاریخ در یکی از مهم‌ترین راسته‌های کتاب پایتخت فعال شود.

فروشگاه جدید موسسه انتشارات امیرکبیر در خیابان کریمخان در کنار سه فروشگاه قبلی (فخر رازی، بازارچه کتاب و جمهوری) تلاش دارد تا با افزایش ویترین کتابفروشی‌ها، سهم خود را در ارتباط بیشتر و عمیق‌تر با جامعه کتاب‌خوان افزایش دهد.

فروشگاه‌های موسسه انتشارات امیرکبیر در ماه رمضان از ۹ صبح تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است. 

علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر خرید حضوری از طریق این فروشگاه‌ها، از درگاه اینترنتی امیرکبیر به نشانی http://amirkabirpub.ir/  خرید کنند. و همچنین برای آگاهی از پیشنهادهای ویژه کتاب و پرفروش‌های هفته امیرکبیر می‌توانند از همین درگاه اطلاعات کسب کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول