اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بیش از 10 هزار قرص روانگردان از یک واحد صنفی

جانشین انتظامی استان از کشف 10هزار 400 عدد انواع قرص روانگردان از یک واحد صنفی عطاری خبر داد.

کشف بیش از 10 هزار قرص روانگردان از یک واحد صنفی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت فردی سودجو که اقدام به تهیه و فروش قرص‌های غیر مجاز واعتیادآور در واحد صنفی عطاری می‌کرد، مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشدید اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و بازدید از صنوف پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام و در بازدید از واحد صنفی عطاری در یکی از محلات بندرعباس  تعداد 10 هزار 400 عدد قرص روانگردان و اعتیاد آور کشف ودر این رابطه یک متهم دستگیر کردند.

این مقام انتظامی، ارزش داروهای غیرمجاز کشف شده  را 520 میلیون ریال عنوان کرده و خاطر نشان کرد: اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به اموال  تملیکی استان تحویل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم ، از عموم  شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف ، مراتب را از طریق تلفن 07621821527 ویا  مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند  تا در کمترین زمان ممکن  نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول